spruddel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, vet noen om denne spilleren har radio? Og er forsterkeren god nok til å drive helt vanlige høyttalere (eventuelt nye litt bedre?) Det er ikke snakk om skikkelig anlegg til fler ti-tusener av kroner Men hvordan er denne spilleren i forhold til andre i klassen? Eventuelt, går det an å koble til en mp3-spiller som har radio i usb-porten og da ha radio? Men hvordan er det å komme til usb-porten hvis den er bak spilleren? Er ikke det veldig klønete med tanke på å få koblet til?? Takker for svar Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Klikk her! - Vet noen om denne spilleren har radio? Ja, DAB radio - Er forsterkeren god nok til å drive helt vanlige høyttalere (eventuelt nye litt bedre?) Ja - Hvordan er denne spilleren i forhold til andre i klassen? Den er nk bra men om den er "best" vet jeg ikke. - Går det an å koble til en mp3-spiller som har radio i usb-porten og da ha radio? Nei - hvordan er det å komme til usb-porten hvis den er bak spilleren? Det er bare å bruke en vanlig usb kabel som forlenger og ta den ut i hanskerommet. Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Takk for hjelpen Jeg så litt rundt etter om den hadde radio, men fant ikke noe om det med det første.. På de andre jeg leste så stod det masse om FM-radio osv, men ikke noe på denne og derfor jeg var usikker. Men du har jo funnet ut alt for meg, takker masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå