Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål angående Pioneer AVH-P5000DVD

spruddel

Anbefalte innlegg

Hei, vet noen om denne spilleren har radio? Og er forsterkeren god nok til å drive helt vanlige høyttalere (eventuelt nye litt bedre?) Det er ikke snakk om skikkelig anlegg til fler ti-tusener av kroner :) Men hvordan er denne spilleren i forhold til andre i klassen?

Eventuelt, går det an å koble til en mp3-spiller som har radio i usb-porten og da ha radio? :) Men hvordan er det å komme til usb-porten hvis den er bak spilleren? Er ikke det veldig klønete med tanke på å få koblet til??

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk her!

- Vet noen om denne spilleren har radio?

Ja, DAB radio

- Er forsterkeren god nok til å drive helt vanlige høyttalere (eventuelt nye litt bedre?)

Ja

- Hvordan er denne spilleren i forhold til andre i klassen?

Den er nk bra men om den er "best" vet jeg ikke.

- Går det an å koble til en mp3-spiller som har radio i usb-porten og da ha radio? :)

Nei

- hvordan er det å komme til usb-porten hvis den er bak spilleren?

Det er bare å bruke en vanlig usb kabel som forlenger og ta den ut i hanskerommet.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen :) Jeg så litt rundt etter om den hadde radio, men fant ikke noe om det med det første.. På de andre jeg leste så stod det masse om FM-radio osv, men ikke noe på denne og derfor jeg var usikker. Men du har jo funnet ut alt for meg, takker masse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...