Sono Juventino Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Selv har jeg forrige generasjons Ipod Nano og forskjellene til den nye versjonen er jo veldig små utvendig. Allikevel synes jeg grafikken og systemet inne i Ipoden ser så mye finere ut på de nye versjonene. Spørsmålet er om det går an å få oppdatert Ipoden sin på noen måte med den nye programvaren? Finner det forum/nettsider som driver med modding av Ipod eller er det noen her med peiling? Svar tas imot med takk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette vil jeg gjerne vite også Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 prøvd å oppdatere programvaren ved hjelp av iTunes? du kan jo altids høre med Dr. iPod. Har selv byttet deksel og batteri til min 5. generasjons iPod. tror de driver med software-oppdateringer også. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hadde først og fremst hvert veldig stilig å få endret grafikken inne på Ipoden. Den første Ipoden er softwaren til en ny Ipod, mens den andre er den jeg har. Sendte også en mail til Dr. iPod... Endret 1. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå