Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Random programfeil/klikk med pcen

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med et problem?

Noen ganger slutter plutselig alt å funke. Går hverken å avslutte program (eller slå av pcen) eller starte nye program og pcen blir helt stille. Hvis jeg prøver å starte et program, får jeg feilmelding om at "Programmet ble ikke riktig initialisert, trykk ok for å avslutte" og det eneste som hjelper er å slå av pcen manuelt. Noen ganger skjer det flere ganger om dagen, andre ganger går det flere dager mellom hver gang og det kan skje mens pcen bare står og går uten noen program på verktøylinja.

Pcen er ikke så gammel heller, kjøpte den for bare et par måneder siden. Noen andre som har hatt lignende problemer?

Har WinXP Home SP3, AMD Phenom 9600 Quad-Core prosessor, 2 GB RAM, GeForce 9600GSO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*bump*

Ingen som har opplevd noe lignende?

Har scannet for virus, oppdatert alle drivere, sjekket at temperaturer ligger på et akseptabelt nivå, kjørt memtest86 og chkdsk uten noe resultat.

Hadde problemer med random blåskjerm før (i tillegg til random klikk), men fant ut at det var nvidia brannmuren som forårsaket dette. Etter at jeg avinstallerte den, har jeg ikke fått blåskjerm og alle dcom feil som pleide å dukke opp i hendelseslisten har blitt borte... og nå er det bare random programfeil som ligger igjen.

Har byttet skjermkort, harddisker og cd-rom ganske nylig og jeg hadde problemet før det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...