darksoul1900 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har en maxx perf radiator nå. Problemet er at den er så sinnsykt stor.. Og jeg har planer om å kjøpe meg en nytt kabinett.. Nyeste til termaltake eller no, og når man har kabinett i 1500-2000 klassen så vil man ikke kutte å styre i dette. Lurer da på om en sånn 80x80 radiator er nok til å kjøle ned en amd xp2100 og et Geforce 4 ti4400. Det er ikke snakk om å overklokke eller noe sånt, bare for å få en behagelig stille maskin. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jada, den skal holde greit den. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ocshoot sin test av Black Ice Micro Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Trodde det skulle være "farlig" å kutte i kabinettet mitt også.. men det gikk bedre enn jeg trodde! Ta en stikksag med metallblad, så går det så lett at det.. Og da behøver du hvertfall ikke å kjøre viftene på fullt (som du sikkert må med en micro). Men det blir jo opp til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå