# offline Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det bare han som skrev seg opp som PINGLE som skal poste bilder? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Jepp! Neida, bør helst poste de i løpet av dagen, men nekter ingen å legge inn senere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg beklager at bildene ikke kommer, har hatt ekstremt dårlig tid i dag og i går, antar at bildene kommer iløpet av kvelden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må dessverre nesten si at jeg får ikke mulighet til å ta bilder nå. Ble for mye med lekser, prøver og alt mulig skit før jul nå. Beklager Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg går nattvakt denne uken og står opp når sola går ned. Vanskelig å ta seg tid til å komme seg ut i sneværet når man nettop har voknet Skal ta noen bilder før jeg drar på jobb om få strakser, bildet blir postet imorgen tidlig. Sondrizzle, litt mere knipsing, litt mindre forumbruk og du rekker å fylle opp ett minnekort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sondrizzle, litt mere knipsing, litt mindre forumbruk og du rekker å fylle opp ett minnekort. Litt mindre lekser og prøver og jenter så hadde det funka sier nå bare jeg Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jenter kan man da ta bilder av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jenter kan man da ta bilder av Selvfølgelig gjør jeg det, men de blir så utrolig sure når bilder av dem havner på teh intrawebz. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 var ikke mye fart i wannabe-gjengen Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg datt av p.g.a av julebord og bakrus Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Sondrizzle, litt mere knipsing, litt mindre forumbruk og du rekker å fylle opp ett minnekort. Litt mindre lekser og prøver og jenter så hadde det funka sier nå bare jeg Jeg datt av p.g.a av julebord og bakrus Får håpe det bare er midlertidig at det kun står èn bruker under bildetråden for dag 6 og 7 Endret 15. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå