Gå til innhold

Hva er en god skuespiller?

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Kiefer Sutherland skal nevnes her pga rollen han har som Jack Bauer i Tv-serien 24. Der ser man en kar som virkelig setter seg inn i rollen og lever seg inn i den. Man føler virkelig med denne Charakteren i serien, mye grunnet så godt skuespill!

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Sutherland er nok bare en middelmådig skuespiller for min del. Han gjør det bra i 24 ja, men av det lille jeg har sett ellers av ham har det vært ganske så dårlig.

Hvis jeg skal nevne en skuespiller som er virkelig god må det være Tom Hanks. Han klarer virkelig å sette sitt eget lille særpreg på alle rollene han har spilt i. Jeg gleder meg til å se en ny film med han i hoverollen, rett og slett fordi det er han som spiller. Har enda til gode å se ham spille dårlig i en film.

Lenke til kommentar
Hvem er så din favorittskuespiller?

Skrev en liste lenger oppe. Min utenlandske favorittskuespiller er Johnny Depp. Ja, vet det er noe mange sier for å bli sosialt akseptert, men han har vært min favoritt lenge før Pirates of the Caribbean kom. Jeg liker ham pga. sin allsidighet, evnen til å skifte mellom ulike dialekter og evne til alltid å ha glimt i øyet, selv i de mest håpløse situasjoner. Depp får meg stadig til å trekke på smilebåndet. Dessuten er han flink til å synge også (bare se den siste filmen hans)

Mine norske favorittskuespillere er Rolf Kristian Larsen og Kristoffer Joner.

Lenke til kommentar
Movieheart, hva synes du om Hanks i F.eks The Terminal? Liker sånne roller bedre enn Saving Private Ryan og stuff.

Glimrende! Utrolig hvor godt han har klart å adaptere dialekten. Ble virkelig sjarmert av den rollekarakteren. Sånn i forhold til SVP synes jeg rollen i The Terminal er hakke bedre, men begge er som sagt knakendes gode rolletolkninger.

Hvem er så din favorittskuespiller?

Skrev en liste lenger oppe. Min utenlandske favorittskuespiller er Johnny Depp. Ja, vet det er noe mange sier for å bli sosialt akseptert, men han har vært min favoritt lenge før Pirates of the Caribbean kom. Jeg liker ham pga. sin allsidighet, evnen til å skifte mellom ulike dialekter og evne til alltid å ha glimt i øyet, selv i de mest håpløse situasjoner. Depp får meg stadig til å trekke på smilebåndet. Dessuten er han flink til å synge også (bare se den siste filmen hans)

Mine norske favorittskuespillere er Rolf Kristian Larsen og Kristoffer Joner.

Depp er god ja, særlig i PoTC. Noe mer utover det har jeg ikke sett ham i så mange filmer. Grei nok tolkning i Charlie and the Chocolate Factory, litt barnslig, men jeg synes den passet ham. Men det er nok rollen i Fear and Loathing in Las Vegas som er hans beste etter min mening.

Lenke til kommentar

En Burton-film uten det gotiske preget er Ed Wood. Her leverer Depp en av sine livs roller. Hanks har jeg faktisk aldri hatt særlig sansen for. Syns ikke han er det store i Saving Private Ryan eller The Ladykillers (skitfilm) f.eks. Rollen i Forrest Gump er dog minneverdig. Må få sett Catch Me if You Can snarest.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Depp er glitrende i Fear and Loathing. Også i Dead Man, Ed Wood, Edward Scissorhands etc imponerer han stort. Synd folk flest tenker på han som Jack Sparrow og Willy Wonka [...]

Jeg tenker først og fremst på ham som Edward Scissorhands og Ichabod Crane (Sleepy Hollow) Men som sagt; har hatt sansen for ham lenge før han ble superkjendis. Husker jeg så E.S som seksåring, og var trollbundet. Siden den gang har jeg alltid likt skuespillerprestasjonene til Johnny Depp, med noen få unntak, men det er jammen ikke mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...