Hrodebert Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Seagal kan jeg vanskelig være enig i dog. Tenkte på størrelsen og de monotone dialogene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sly kunne kanskje vært en Terminator og. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvem er Sly Sylvester Stallone. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Seagal kan jeg vanskelig være enig i dog. Tenkte på størrelsen og de monotone dialogene Terminator kan ikke være en lubben kosebamse. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 James Spader som Alan Shore i Boston Legal er jævlig bra, en av de beste jeg noensinne har sett... Har aldri sans for Al Pacino som en av de beste, kun en av de gode. Pga han kan bare "en rolle" Johnny Depp kan spille hva som helst og komme inn rollen sin uansett hva. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har aldri sans for Al Pacino som en av de beste, kun en av de gode. Pga han kan bare "en rolle" Michael Corleone, Tony Montana og Lefty Ruggiero er langt unna å være "en rolle", og nå snakker vi bare om gangstertolkningene hans. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gangster= "en rolle", rettere sagt en temarolle. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og da kan du ta med alle "ikke-gangster" rollene. Pacino har en altfor bunnsolid karriere til å kun kalles en "one trick pony". Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er din mening, du får bare respektere min mening. Han har aldri importert meg like mye som de andre beste skuespillerne har gjort med meg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kjedelig at man ikke kan diskutere her inne da... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, hva er greia med det? Så fort noen er uenige, kommer noen og sier "det er din mening, vi får bare være uenige". For meg er uforståelig at noen ikke tenker på Pacino som en av de beste. Han har levert så mange ekstremt gode rolletolkninger opp gjennom tidene at det nesten er skremmende. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Høflighet er en dyd gutter (og jenter). Folk har forskjellig smak, det må respekteres. Selv om man er uenig. Selv synes jeg Al Pacino er en veldig bra skuespiller med stor variasjon. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Folk har forskjellig smak, det må respekteres. Selv om man er uenig. Så vi skal bare sitte bak hver vår pc-skjerm og nikke anerkjennende selv om vi er uenige? Dette er et diskusjonsforum, da skal det diskuteres. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det var da et deprimerende syn å ha på et diskusjonsforum. Jo flere som er uenige, jo bedre, sier nå jeg! Endret 1. desember 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Mister litt klangen i DISKUSJON.no da ja... De fleste må da innrømme at det bare er underholdende når folk er uenige (; Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå gidder jeg ikke å blande meg inn i den diskusjonen som foregår, men for min del er det som definerer en god skuespiller: - En person som er rollen, altså spiller den såpass overbevisende at man har vanskelig for å se for seg skuespilleren gjøre noe annet enn akkurat den rollen, for å så gjøre det samme i en helt annen film. - En person som får meg til å huske filmen, utelukkende pga skuespillerens presasjoner og som får meg til å få lyst til å se filmen flere ganger. - En person som til de grader forbereder seg til en rolle at man spiller den et halvår før innspillingene finner sted. Lever som karakteren og legger på seg for å kunne være den feite eklingen som karakteren er. Som snakker som karakteren, ler som karaktere, privat. Ja jeg tenker på Heath. Dette punktet faller nok tilbake på punkt 1, men det er viktig. - En person som får meg rørt, gir meg frysninger og skremmer meg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Så vi skal bare sitte bak hver vår pc-skjerm og nikke anerkjennende selv om vi er uenige? Dette er et diskusjonsforum, da skal det diskuteres. Så klart vi skal være uenige, men ikke usaklige. Selv om man ikke er enig skal man forsatt respektere meningene. Dette er god debatt skikk og står også beskrevet i retningslinjene til forumet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ingen er jo usaklige her? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Neida ikke enda og det er flott. Derfor undertegnede så venlig "hintet" om dette i et innlegg da man har sett hvor det kan bære tidligere Men tilbake til trådens tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå