Gå til innhold

Hva er en god skuespiller?

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

James Spader som Alan Shore i Boston Legal er jævlig bra, en av de beste jeg noensinne har sett... Har aldri sans for Al Pacino som en av de beste, kun en av de gode. Pga han kan bare "en rolle"

Johnny Depp kan spille hva som helst og komme inn rollen sin uansett hva.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nå gidder jeg ikke å blande meg inn i den diskusjonen som foregår, men for min del er det som definerer en god skuespiller:

- En person som er rollen, altså spiller den såpass overbevisende at man har vanskelig for å se for seg skuespilleren gjøre noe annet enn akkurat den rollen, for å så gjøre det samme i en helt annen film.

- En person som får meg til å huske filmen, utelukkende pga skuespillerens presasjoner og som får meg til å få lyst til å se filmen flere ganger.

- En person som til de grader forbereder seg til en rolle at man spiller den et halvår før innspillingene finner sted. Lever som karakteren og legger på seg for å kunne være den feite eklingen som karakteren er. Som snakker som karakteren, ler som karaktere, privat. Ja jeg tenker på Heath. Dette punktet faller nok tilbake på punkt 1, men det er viktig.

- En person som får meg rørt, gir meg frysninger og skremmer meg.

Lenke til kommentar
Så vi skal bare sitte bak hver vår pc-skjerm og nikke anerkjennende selv om vi er uenige? Dette er et diskusjonsforum, da skal det diskuteres.

Så klart vi skal være uenige, men ikke usaklige. Selv om man ikke er enig skal man forsatt respektere meningene. Dette er god debatt skikk og står også beskrevet i retningslinjene til forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...