Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker


Anbefalte innlegg

Uansett. Min favoritt class:

 

Våpen

*Mp5-Silencer

 

Perks

*Uav Jammer

*Special Grenade x3

*Dead Silence

 

3 Special grenades kan være bra i mange tilfeller, men personlig syns jeg smoke er bedre. Spessielt hvis jeg spiller sabotage, hq eller search and destroy.

 

Hvilke special grenades bruker du da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett. Min favoritt class:

 

Våpen

*Mp5-Silencer

 

Perks

*Uav Jammer

*Special Grenade x3

*Dead Silence

 

3 Special grenades kan være bra i mange tilfeller, men personlig syns jeg smoke er bedre. Spessielt hvis jeg spiller sabotage, hq eller search and destroy.

 

Hvilke special grenades bruker du da?

 

 

Bruker som regel flash. Smoke er kjekk den også, men ingenting slår å flashe en camper for å deretter mate trynet hans med kuler.

Lenke til kommentar
Bruker som regel flash. Smoke er kjekk den også, men ingenting slår å flashe en camper for å deretter mate trynet hans med kuler.

 

Jeg syns egentlig stun er bedre. Selv om stun grenade'en har mindre eksploderingsradius. Det som er fordelen med stun er at når du kaster en stun og det går av, får du vite om du treffer noen eller ikke. Det kan man ikke vite med flash.

Lenke til kommentar
Bruker som regel flash. Smoke er kjekk den også, men ingenting slår å flashe en camper for å deretter mate trynet hans med kuler.

 

Jeg syns egentlig stun er bedre. Selv om stun grenade'en har mindre eksploderingsradius. Det som er fordelen med stun er at når du kaster en stun og det går av, får du vite om du treffer noen eller ikke. Det kan man ikke vite med flash.

 

 

Du har et poeng. Men man blir mer blendet av flash, føler jeg hvert fall. Men smak og behag, så lenge man føler det er rett er det et fett:D

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig stun er bedre. Selv om stun grenade'en har mindre eksploderingsradius. Det som er fordelen med stun er at når du kaster en stun og det går av, får du vite om du treffer noen eller ikke. Det kan man ikke vite med flash.

And another thing! Med stun grenades er det bortimot umulig å treffe noen. Med flash kan du greie det med blind fire.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at Stun grenades ikke går av før de treffer bakken? En flash vil eksplodere etter veldig kort tid, men jeg tror ikke det samme gjelder for stun. Det gjør at den egner seg bedre på litt større baner, da du kan kaste dem mye lenger.

Problemet med stun er jo at radiusen er ganske liten. Du må treffe ganske nøyaktig for at den skal ha en brukbar effekt.

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar

Forslag til perk BTW.

 

Perk 3 - Man skal kunne kaste frags, stun, flash, smoke og C4 lenger og hardere. Hadde kunnet kaste store avstander og f.eks spawnkille i begynnelsen av en game. C4 hadde blitt farligere og dødeligere. Og det hadde vært bedre å treffe noen med granater.

Lenke til kommentar
Forslag til perk BTW.

 

Perk 3 - Man skal kunne kaste frags, stun, flash, smoke og C4 lenger og hardere. Hadde kunnet kaste store avstander og f.eks spawnkille i begynnelsen av en game. C4 hadde blitt farligere og dødeligere. Og det hadde vært bedre å treffe noen med granater.

 

 

Dårlig forslag :p Det hadde blitt kaos.

Lenke til kommentar

Her er mine Classes og perks

(selv om det skal sies at jeg ikke er veldig kreativ med navn ;))

 

Spiller mest "Headquarters" og "Search and Destroy", så det er det jeg har basert Classene mine på.

 

Assault/Assault: (Brukes til "Headquarters")

-Primary Weapon: M4 Carbine, m/ ACOG Scope

-Secondery Weapon: Ak-47, m/ Silencer

-Special Grenande: Stun

-Perk 1: Bandolier

-Perk 2: Overkill

-Perk 3: Steady Aim

 

SMG/Assault: (Brukes til "Headquarters")

-Primary Weapon: Mp5, m/ Silencer

-Secondery Weapon: M16A4, m/ Red Dot Sight (ACOG når den tid kommer)

-Special Grenande: Stun

-Perk 1: Bandolier

-Perk 2: Overkill

-Perk 3: Steady Aim

 

SMG: (Brukes til "Search and Destroy")

-Primary Weapon: Mp5, m/ Silencer

-Secondery Weapon: M1911.45, m/ Silencer

-Special Grenande: Smoke

-Perk 1: Bomb Squad

-Perk 2: UAV Jammer

-Perk 3: Extreme Conditioning

 

Assault: (Brukes til "Search and Destroy")

-Primary Weapon: Ak-47, m/ Silencer

-Secondery Weapon: M1911.45, m/ Silencer

-Special Grenande: Smoke

-Perk 1: Bomb Squad

-Perk 2: UAV Jammer

-Perk 3: Extreme Conditioning

 

Sniper: (Brukes til både "Headquartes" og "Search and Destroy")

-Primary Weapon: R700

-Secondery Weapon: Deagle

-Special Grenande: Smoke

-Perk 1: Claymore x2

-Perk 2: UAV Jammer

-Perk 3: Extreme Conditioning

 

Da tror jeg at jeg har gitt en veldig grundig analyse av mine Classes :p

Endret av CThomassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...