Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ACOG scope bruker jeg aldri :) Tar heller M21, Dragunov og baretten isteden ;)

Baretten på Softcore da?

Ikke glem M40A3 for all del :thumbup:

Spiller aldri softcore :thumbdown: Hardcore er tingen :D Men nå tvinges jeg til å spille sc pga. eneste aktive cracked serveren jeg vet om. :( Men så snart jeg kommer meg til byen kjøper jeg det :D

Lenke til kommentar
Du bør kjøpe det... beste kjøp på laaang tid

Ja! Beste mp spillet jeg har sett :D Bare Bf2 som har en skjans :D

Jeg har egentlig aldri syns noe særlig Battlefield spillene jeg, men nå skal vi ikke ta opp en diskusjon om det av den grunn.

Jeg bruker Deagle uten gull btw. STIL :thumbup:

Edit: Skrivefeil :blush:

Endret av Bangles
Lenke til kommentar

Vet noen om det er en bug på Iron Lungs?

Jeg har i det siste spilt sniper classes uten Iron Lungs og føler noen ganger at jeg sikter rett på, men treffer ikke med en gang. Har også sett når noen bruker Iron Lungs og trekker pusten, svinger sikte mot fienden og fyrer før siktet rekker frem, eller hvis det er i nærheten og dreper ham. På killcam ser du at han klart ikke hadde siktet på deg, men du døde allikevel...

Føler det er noe mystisk med Iron Lungs asså.

Lenke til kommentar
Vet noen om det er en bug på Iron Lungs?

Jeg har i det siste spilt sniper classes uten Iron Lungs og føler noen ganger at jeg sikter rett på, men treffer ikke med en gang. Har også sett når noen bruker Iron Lungs og trekker pusten, svinger sikte mot fienden og fyrer før siktet rekker frem, eller hvis det er i nærheten og dreper ham. På killcam ser du at han klart ikke hadde siktet på deg, men du døde allikevel...

Føler det er noe mystisk med Iron Lungs asså.

Ja, nå når jeg har begynnt å spille igjenn på lv.1 altå uten iron lungs så sikter jeg rett mot dem men treffer altså ikke og de skyter meg. Har bare lyst å oppe av sinne på gulvet og rasere alt sammen :p Og det har skjedd mange ganger at de skjøt langt unna meg og traff :mad:

Lenke til kommentar

Vet noen hvilke våpen man kan løpe lengst og fortest med?

Jeg regner med at man løper best med SMG og dårligst med LMG, men det hadde vært interessant å vite hvilken man kan løpe best med.

Med sniper tror jeg man kan løpe lengst med M21, etter det jeg har erfart kan jeg sprinte ganske mye lenger med den enn de andre sniperene.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

F eks forskjellen mellom en LMG og en SMG er at man kan fortere trekke opp siktet og skyte med en SMG. Hvis jeg husker riktig beveger du deg raskere med SMG når du holder inne sikteknappen forhold til at du bruker assault/sniper/lmg og sikter inn. (pistol og SMG er likt i dette "fenomenet")

Lenke til kommentar
F eks forskjellen mellom en LMG og en SMG er at man kan fortere trekke opp siktet og skyte med en SMG. Hvis jeg husker riktig beveger du deg raskere med SMG når du holder inne sikteknappen forhold til at du bruker assault/sniper/lmg og sikter inn. (pistol og SMG er likt i dette "fenomenet")

Det er grunnen til at jeg bruker SMG aller mest :p Imo så er SMG den beste klassen :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvis man har MG som førstvåpen vil man løpe treigere, selvom om man har extreme cond.

MEN

Hvis man har SMG som førstevåpen og MG som andrevåpen løper man fort :p

Uansett. Min favoritt class:

Våpen

*Mp5-Silencer

Perks

*Uav Jammer

*Special Grenade x3

*Dead Silence

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...