Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt veldig mye (Softcore) Search and Destroy og Hardcore Team Deathmatch i det siste.

I SnD går det veldig mye i silenced MP5, M9, Bandoiler, UAV Jammer og Martyrdom.

Problemet med SnD er at det ikke er nok kart som faktisk passer til denne modusen. Dersom det går greit å defende, så er det gjerne fordi det er umulig å attacke...

I Hardcore har jeg begynt å bruke:

G3 + Red Dot Sight, Deagle, Bomb Squad, UAV Jammer og Deep Impact.

G3'en er et herlig våpen, da den dreper med ett skudd. Problemet er derimot å faktisk treffe med det ene skuddet... Har vurdert å bytte til silencer, men er ikke helt sikker på om det er særlig nødvendig i Hardcore.

Bomb squad er ganske nyttig, og den har reddet meg flere ganger.

UAV Jammer er et must have i Hardcore. Har opplevd å få UAV, men kun to-tre av fiendene var synlige.

Deep impact er jo ganske kjekk å ha. Bruker den vel egentlig kun fordi det ikke er noen særlig gode perks i den grønne kategorien.

Hva slags kart foretrekker dere andre? Personlig har jeg Crash øverst på listen. Den passer for så godt som alle game modes og alle våpen/klasser. Spawn-fragging er heller ikke noe stort problem (imotsetning til veldig mange andre baner...)

Lenke til kommentar

martyrdom er waste, om du gamer 360 sitter alle disse goe folka med surround headsetm kjør heller steady aim/ ext. conditioning/ dead silence

på perk1 er bandolier og waste ettersom m9 og mp5 har samme ammo og du vil få mer kuler, du skal ikke rekke og bruke så mye kuler på 1 runde på s&d.. kjør heller bomb sqaud eller claymore!

ikke for og tvinge, men som tips ;)

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at Martyrdom er ganske nyttig i S&D. Kan være veldig kjekt å få drept en ekstra fiendene dersom jeg skulle dø, ettersom det vil gjøre ting litt lettere for resten av laget. :)

Godt poeng ang. bandoiler! Jeg lagde vel egentlig klassen for vanlig Team Deathmatch, og det er vel egentlig ganske meningsløst i search and destroy.

Jeg er jo riktignok av typen som liker å skyte først og sikte senere, men tror nok jeg kunne klart meg med litt mindre ammo.

Lenke til kommentar

Enig der. Martyrdom er en ufattelig usannsynlig, og feig perk. Det samme gjelder forøvrig Last Stand.

Har også en del problemer med folk som løper rundt med Grenade Launcher, og planter Claymore.

Selv bruker jeg mest G3 i matcher, men også AK47. Spiller hardcore, forøvrig.

EDIT: Anbefaler alle HC-spillere å prøve en match. Da får man kun bruke noen få perks, og smoke eller flash. Det er kjempe gøy, i tillegg til at man kan spille uten idiotiske perks og våpen. Spilte èn akkurat nå, i ED-ladderen. Supert! :thumbup:

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Enig der. Martyrdom er en ufattelig usannsynlig, og feig perk. Det samme gjelder forøvrig Last Stand.

Har også en del problemer med folk som løper rundt med Grenade Launcher, og planter Claymore.

Selv bruker jeg mest G3 i matcher, men også AK47. Spiller hardcore, forøvrig.

EDIT: Anbefaler alle HC-spillere å prøve en match. Da får man kun bruke noen få perks, og smoke eller flash. Det er kjempe gøy, i tillegg til at man kan spille uten idiotiske perks og våpen. Spilte èn akkurat nå, i ED-ladderen. Supert! :thumbup:

ville ikke sagt at last stand er noe usannsynlig menmen..

tja claymore er utrolig bra da og bra for laget og en taktisk ting.. :D

på HC på xbox er det likt som på SC bare uten HUD og mindre dmg liksom..

til deg som lurte på klaner og sånn

på xbox360 så utifra codnorge cupen som var så gikk det slik

1. H2K (de fleste der er i Oslo Lions nu)

2. pN - Pure Noobs

3. Gamereactor Norway

3. AoD (ikke aning hva det står for :p)

pc vet jeg at en klan som heter eG er sjuke :p

Lenke til kommentar

Er det noe bra med double tap på M4?

Jeg har prøvd å bruke P90 litt i det siste, skal jo være ganske god, men jeg den bare ikke. Med silencer er siktet en tykk tupp som er umulig å sikte med på avstand. Når skal skyte noen som ikke står rett forran meg er det umulig å holde sikte på ett sted. Beundrer de som kan spille godt med den asså.

Lenke til kommentar
Er det noe bra med double tap på M4?

Jeg har prøvd å bruke P90 litt i det siste, skal jo være ganske god, men jeg den bare ikke. Med silencer er siktet en tykk tupp som er umulig å sikte med på avstand. Når skal skyte noen som ikke står rett forran meg er det umulig å holde sikte på ett sted. Beundrer de som kan spille godt med den asså.

Lol den er lett å bruke. Ikke vanskelig og bruke siktet heller, og i nærkamp er den overlegen :p Men jeg bruker den ikke for jeg vil helst spille med skills :p Men personlig syns jeg MP5 er bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...