Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig synes jeg ikke at Infinity Ward har tatt særlig godt vare på spillet etter at de ga det ut... Tre nye kart? Burde ha gitt ut flere kart og våpen til multiplayer og flere oppdrag til singleplayer. På den måten hadde de holdt spillet i livet enda bedre. Bungie har vel gjort dette med Halo 3? :hmm:

Testet forresten ut Claymores på sniper-klassen min. De fungerte jo enda bedre i Hardcore enn i Softcore, og ga meg mange ekstra kills. Bytter nå på å ha bandoiler og claymores, da det ikke er alle baner som har like gode sniping spots.

Prøvde også å bruke ACOG på m40'en, men det gikk ikke særlig bra... Den ble alt for unøyaktig, og var umulig å treffe fiendene. Kan hende det bare tar tid å vende seg til det, men gikk tilbake til scope ganske fort.

Lenke til kommentar
Prøvde også å bruke ACOG på m40'en, men det gikk ikke særlig bra... Den ble alt for unøyaktig, og var umulig å treffe fiendene. Kan hende det bare tar tid å vende seg til det, men gikk tilbake til scope ganske fort.

Jeg begynte også nylig å prøve ut M40A3, på softcore da. Fant ut at den var sinnsykt god. Den har ikke så lang ladetid som R700 og flere skudd i magasinet enn den også. Men den dreper lett på ett skudd hvis du treffer i hodet eller magen. Den har heller ikke så mye recoil. Var alt i alt veldig godt fornnøyd med en grei sniper class som endte opp slik:

Primary weapon: M40A3 uten ACOG

Secondary weapon: USP .45 Silencer

Special grenade: Smoke

Perk 1: Bandolier

Perk 2: Stopping power - Kan ha en sammenheng med denne at jeg syns den var så bra^^

Perk 3: Deep impact

Lenke til kommentar

Perk 2: Stopping power - Kan ha en sammenheng med denne at jeg syns den var så bra^^

Eneste forskjellen er at jeg bruker Overkill og Silenced P90. Jeg er ikke en særlig god sniper, og ender ofte opp med flere kills med P90'en enn med snipern...

Smoke grenade har reddet livet mitt et par ganger. Dersom jeg blir truffet kaster jeg bare en granat og går litt tilbake.

Det er faktisk denne klassen jeg har brukt mest i det siste. God og lydløs over korte avstander, samtidig som jeg kan ta ut folk ganske enkelt over nokså lange avstander.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan levle opp fortest mulig? Har nådd Prestige 2 ganger nå, men det går så veldig tregt å nå nytt level... Hvilken gamemode gir meg mest poeng, på kortest mulig tid? :hmm:

Lenke til kommentar

Eneste forskjellen er at jeg bruker Overkill og Silenced P90. Jeg er ikke en særlig god sniper, og ender ofte opp med flere kills med P90'en enn med snipern...

Smoke grenade har reddet livet mitt et par ganger. Dersom jeg blir truffet kaster jeg bare en granat og går litt tilbake.

Det er faktisk denne klassen jeg har brukt mest i det siste. God og lydløs over korte avstander, samtidig som jeg kan ta ut folk ganske enkelt over nokså lange avstander.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan levle opp fortest mulig? Har nådd Prestige 2 ganger nå, men det går så veldig tregt å nå nytt level... Hvilken gamemode gir meg mest poeng, på kortest mulig tid? :hmm:

Bare å booste ;)(Du og en annen skyter hverandre hversingang med headshot)

Lenke til kommentar

Hva er det du snakker om når du sier "Prestige"?

Hvis du er god og klarer å ta noen kill samtidig som du holder deg i live, er search and destroy bra, da du får 50 per kill.

Lenke til kommentar

Hva er det du snakker om når du sier "Prestige"?

Prestige Mode. Er vel bare tilgjengelig til konsoll...

Search and Destroy gir jo en god del poeng per kill, men det innebærer også mye venting. Tjener en god del poeng, men er redd for at det tar en god stund å få dem.

Lenke til kommentar
jo egentlig, overkill er overvurdert, det er morro. men aldri faen om det kan erstatte stopping power, mulig i HC da..

Tror vel ikke stopping power har så veldig mye å si i HC, siden alle våpen er ekstrem mye dødligere. Da er det bedre med overkill, slik at en både har ett medium/langdistansevåpen, og ett CC våpen...

Men det er jo selvfølgelig bare min mening...:p

Lenke til kommentar
Er du totalt nadji?

Bandolier og Stopping power er alt du trenger.

Dead Silence er smart på S&D, ellers bruker jeg... jeg spiller bare S&D.

Nå spiller jeg stort sett Team Deathmatch. Om du bruker ett våpen med litt spark i, som G3 eller M14, vil nok ikke Stopping Power ha så mye å si. Kan skjønne at perken vil ha en del å si om en bruker en smg, men ellers ville jeg heller satset på to våpen med litt ulike egenskaper...

Lenke til kommentar
For å være ærlig synes jeg ikke at Infinity Ward har tatt særlig godt vare på spillet etter at de ga det ut... Tre nye kart? Burde ha gitt ut flere kart og våpen til multiplayer og flere oppdrag til singleplayer. På den måten hadde de holdt spillet i livet enda bedre. Bungie har vel gjort dette med Halo 3? :hmm:

Støttes 100%. Det har vært utrolig dårlig oppfølging på CoD4, skulle gjerne hatt mange fler maps og nye våpen. De har liksom bare hostet opp en liten pakke med noen havlgode maps på.

Noen som merker at det begynner å være langt færre online nå med nye CoD ute eller? Jeg gidder ikke bytte ut CoD4 før Moderne Warfare 2 kommer ut, takler ikke single bolt rifler fra WW2 når jeg heller kan spille med MP5 og AK47 i CoD4 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...