Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker


Anbefalte innlegg

Begynte å spille Hardcore for et par dager siden. Mye vanskeligere enn vanlig Team Deathmatch, men også mye bedre.

Jeg pleier jo å kikke bort på kartet når jeg hører noen skyter (for å se hvor de er), men det kan jeg jo ikke nå.

Det er jo utrolig stilig at kulene gjør mer skade også. To-tre skudd med en P90/MP5 er alt som trengs. Det gjør det også mye enklere å snipe, da jeg kan drepe dem med ett skudd hvor som helst på kroppen.

 

Jeg har jo lært at UAV Jammer er helt uvurdelig i denne modusen. Men på sniper-klassen min bruker jeg for øyeblikket Overkill og silenced P90. Er det lurt? P90'en har jo reddet meg mange ganger, men med UAV Jammer ville jeg klart å holde meg mye bedre skjult. Det er jo null problem å ta ut snipere når man vet hvor de er. :hmm:

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, kjenner jeg savner COD4 litt nå ja. Har ikke spilt siden i sommer.

Har aldri kommet til noe spesielt høyere level enn 30-35 da jeg blir raskt lei og gir meg. På bakgrunn av det så har jeg brukt utelukkende M16 og M4 med silencere når dette blir tilgjengelig. M4 der jeg trenger high rate of fire og M16 der range er viktigere. Har veldig sjelden en negativ kill ratio. Perks går jeg for det meste mot stealth, altså UAV jammer og kanskje extreme conditioning eller steady aim.

Lenke til kommentar

Yndlingsklassen min:

 

Primary: M4 Carbine m/Red Dot Sight

Side arm: Desert Eagle

 

Perks:

- Bandolier (Går nesten aldri tom for ammo, mao Win.)

- Sleight of Hand (Kan reloade når som helst med vanlige våpen, og og det tar ikke to minutter å reloade LMG's)

- Martyrdom (Gjør mot andre som du hater at andre gjør mot deg^^)

 

Spiller mest softcore, men det blir da noe hardcore en gang i blant også. Hvis jeg bruker en annen klasse enn den over, er det som oftest bare hovedvåpenet jeg bytter ut.

Lenke til kommentar
Bruker AK-47(Golden), AK-74u, M40A3, MP5 og R700 med samme perksa og no attachments.

Deagle, bandolier, stopping power, deep impact og flash/smoke :)

 

Da antar jeg at du spiller mest softcore? Siden du har valgt de to kraftigste sniperene. Dreper du med ett skudd på lang avstand med M40A3 og stopping power?

Lenke til kommentar

Haha, mye tull som står her inne. For det første PC vs 360 - kan ikke sammenlignes.

 

At Hardcore krever mer skill enn normal, haha.

 

Alle slot 2 perks utenom stopping power / juggernaut er bortkastet i normal modes.

 

Dead silence har blitt et must pga massiv lyd-horing i klankamper, alle sitter med headsettene sine på maks lyd og hører nøyaktig hvor du er, selv om du er på andre siden av mappet om du ikke har dead silence.

Lenke til kommentar
Haha, mye tull som står her inne. For det første PC vs 360 - kan ikke sammenlignes.

 

At Hardcore krever mer skill enn normal, haha.

 

Alle slot 2 perks utenom stopping power / juggernaut er bortkastet i normal modes.

 

Dead silence har blitt et must pga massiv lyd-horing i klankamper, alle sitter med headsettene sine på maks lyd og hører nøyaktig hvor du er, selv om du er på andre siden av mappet om du ikke har dead silence.

 

mener at 360 og ps3 kan sammenlignes på sitt vis ja..

normal > hardcore, LETT

stopping power is the win, men juggernaut er bare bra kansje for en bomb carrier/flag på waw..uav jammer kan duge for en flanker..

 

og ja, dead silence er must i klankamper..

Lenke til kommentar
Haha, mye tull som står her inne. For det første PC vs 360 - kan ikke sammenlignes.

 

At Hardcore krever mer skill enn normal, haha.

 

Alle slot 2 perks utenom stopping power / juggernaut er bortkastet i normal modes.

 

Dead silence har blitt et must pga massiv lyd-horing i klankamper, alle sitter med headsettene sine på maks lyd og hører nøyaktig hvor du er, selv om du er på andre siden av mappet om du ikke har dead silence.

 

mener at 360 og ps3 kan sammenlignes på sitt vis ja..

normal > hardcore, LETT

stopping power is the win, men juggernaut er bare bra kansje for en bomb carrier/flag på waw..uav jammer kan duge for en flanker..

 

og ja, dead silence er must i klankamper..

 

PS3 og 360 er en annen sak ja. Men var vell 360 vs PC som ble diskutert mest i denne tråden.

 

Jugg er nyttig for mer enn bomb-carrier skal jeg si deg. Sykt kraftig perk, kombinert med SMG er det ubalansert bra vil jeg påstå. Bruker den ikke så ofte selv, men må til på råtten nederlandsk host ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...