Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker


Anbefalte innlegg

hadde rompekjørt deg, sorry munnbruk, men skaff deg det på xbox ;)

 

HAHAh nei pc eier alt ;) du treng mer skillz på pc en du treng på 360en

untrue, smak og behag, jeg syns cod4 var boring på pc pga rotete kontroller osv, smak og behag! men skillz? krever det samme..

 

 

 

 

nei slikk jeg har fårstått det så kan du bruke alle våpen og perks på 360 i matcher men på pc så spiller "VI" Promod da har du bare 2 perks Bandoiler og Deep Impact og ikke alle våpene...

 

og en SOm er high skilled på 360 viller vert rundt med kanskje Med+ så det er litt forkjel jo.

 

Vist du ser en RD eller noe sånt her skal du se bra....

også vil jeg at du skal se disse videone :

Aurora Borealis

Stevy - 9Lives

 

mange flere på Tek-9.org

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overrasker meg ikke at så mange bruker G3, men personlig er jeg mer glad i M14. Vet ikke helt hvorfor, men er noe med utseende og rekylen som jeg bare liker. Dessuten er det en sykt god lyd i den...

 

M14/G36C:

Primary: M14 Red Dot

Secondary: G36C M203

Perk 1:...

Perk 2:Overkill

Perk 3:Deep Penetration

Special Grenade: Smoke

Funker på alle baner, uannsett om de er trange eller åpne. Brukes mest på Owergrown og Strike.

 

CC:

Primary: M1014 Red Dot

Secondary: G36C Red Dot

Perk 1:...

Perk 2:Overkill

Perk 3:Stopping Power

Special Grenade: Flash

Funker best på litt trange baner. Vacant, Killhouse og den derre "arenaen" :p. Bruker den også en del på Owergrown, da jeg både har M1014 for CC og G36 for mellomdistanser.

 

M4 Stealth:

Primary: M4 Silencer

Sidearm: Colt M1911 Silencer

Perk 1: Bandolier

Perk 2: UAV Jammer

Perk 3: Dead Silence

Special Grenade: Smoke

Brukes nesten utelukkende på Owergrown. Perfekt class om jeg føler meg i snikehumør.

 

R700 Digital:

Primary: R700

Sidearm: M9 Silencer

Perk 1: Claymore

Perk 2: UAV Jammer

Perk 3: Iron Lungs

Special Grenade: Smoke

Funker på alle baner der det kan Snipes, men brukes aller mest på Pipeline og Owergrown. Elsker lyden i R700.

 

MP5 SD:

Primary: MP5 Silencer

Sidearm: M9 Silencer

Perk 1: Grenade x3

Perk 2: UAV Jammer

Perk 3: Deep Penetration

Special Grenade: Flash

Funker absolutt best på trange baner. Bruker MP5 mest på grunn av utseende og lyden i den lyddempede versjonen.

Lenke til kommentar

oj nå blei jeg skuffa, en klasse kansje to med uav jammer, ok men 3?!? og så overkill neinei

 

(funker best på s&d) alle baner

Smg silence

mp3 - silence (mp5 kraftig, stødig og fin)

m9 -silence (pga. m9 og mp5 har samme ammo)

smoke

perk 1 - claymore el. bomb squad

perk 2 - UAV jammer

perk 3 - dead silence (extreme conditioning frem til lv44?)

 

Sniper - alle maps/mods (kansje ikke shipment)

m40a3

desert eagle(optional)

smoke

perk 1 - claymore

perk 2 - stopping power = MUST

perk 3 - extreme conditioning

 

Små maps

ak-47 silencer

m9

stun

perk 1 - bandolier

perk 2 - sleight of hand

perk 3 - steady aim

 

ACOG sniper

m40a3 - ACOG Scope

random gunner

smoke

perk 1 - bandolier

perk 2 - stopping power

perk 3 - steady aim

 

Challenge

våpen du driver challange med

random gunner

smoke

perk 1 - bandolier/bomb squad/ claymore

perk 2 - stopping power

perk 3 - steady aim

Lenke til kommentar

Hvorre, spiller du mest softcore? For i hardcore ville jeg ha valgt en annen sniper enn R700, med tanke på det lille magasinet og den lange reloading tiden.

 

Noen som har peiling, er det M21 som er den beste sniperen på hardcore? Foretrekker selv Dragunov, fordi jeg har den i gull og den er litt kraftigere enn M21.

Lenke til kommentar
Hvorre, spiller du mest softcore? For i hardcore ville jeg ha valgt en annen sniper enn R700, med tanke på det lille magasinet og den lange reloading tiden.

 

Noen som har peiling, er det M21 som er den beste sniperen på hardcore? Foretrekker selv Dragunov, fordi jeg har den i gull og den er litt kraftigere enn M21.

 

Jeg spiller faktisk bare Harcore. Vet ikke helt hvorfor jeg bruker R700, men jeg bare liker den. Noe med lyden i den. Dessuten er jeg lvl. 55, så har gamer mest for fun, ikke for xp. Men skjønner hva du mener. Kan forresten nevne at jeg har en god reload-rutine med snipere. Lader etter hver skudd når jeg bruker en boltrifle, så det kompenserer litt for lite mag.

Lenke til kommentar
alle våpen dreper med 1 skudd I HC........

Ikke alle.... men på to, kanskje tre hvis du ikke treffer helt bra....

Ikke nødvendigvis med 2 heller. Kommer an på våpen, avstand, kroppsdel og evt. perk.

 

Jeg synes at 50. cal barreten er best fordi den har sykt rå lyd! Men egentlig så er jo M21 aller best. Men jeg blir faktisk bedre med barreten :D

Det er jo akkurat derfor den suger litt. Når en sniperrifle bråker så mye er man ikke veldig diskré akkurat ;)

I tillegg får du recoil fra en annen verden.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Det er jo akkurat derfor den suger litt. Når en sniperrifle bråker så mye er man ikke veldig diskré akkurat ;)

I tillegg får du recoil fra en annen verden.

 

Har spilt CoD4 mye, og har så og si aldri navigert etter lyd, med mindre det gjelder fotskritt i umiddelbar nærhet. CoD4 har så mye intensiv nærkamp at det å navigere etter snipere på lyd (f.eks i hardcore) ikke er særlig effektivt med mindre du "kommer over en på slump". Og da vil enhver rifle uten silencer være avslørende.

 

Du merker når du blir skutt på , og da er det flash på radaren og evt mest logiske retning (eller hvis du blir truffet av ett streifskudd) som gir best indikator på hvor FI er;)

Lenke til kommentar
Det er jo akkurat derfor den suger litt. Når en sniperrifle bråker så mye er man ikke veldig diskré akkurat ;)

I tillegg får du recoil fra en annen verden.

 

Har spilt CoD4 mye, og har så og si aldri navigert etter lyd, med mindre det gjelder fotskritt i umiddelbar nærhet. CoD4 har så mye intensiv nærkamp at det å navigere etter snipere på lyd (f.eks i hardcore) ikke er særlig effektivt med mindre du "kommer over en på slump". Og da vil enhver rifle uten silencer være avslørende.

 

Du merker når du blir skutt på , og da er det flash på radaren og evt mest logiske retning (eller hvis du blir truffet av ett streifskudd) som gir best indikator på hvor FI er;)

 

jeezes... spiller ikke med surround gjør du? hører ikke nødvendigvis hvor skuddet kommer fra, men retningen får du med deg, og da vet du stort sett hvor de er om du kan banene..

Lenke til kommentar
Det er jo akkurat derfor den suger litt. Når en sniperrifle bråker så mye er man ikke veldig diskré akkurat ;)

I tillegg får du recoil fra en annen verden.

 

Har spilt CoD4 mye, og har så og si aldri navigert etter lyd, med mindre det gjelder fotskritt i umiddelbar nærhet. CoD4 har så mye intensiv nærkamp at det å navigere etter snipere på lyd (f.eks i hardcore) ikke er særlig effektivt med mindre du "kommer over en på slump". Og da vil enhver rifle uten silencer være avslørende.

 

Du merker når du blir skutt på , og da er det flash på radaren og evt mest logiske retning (eller hvis du blir truffet av ett streifskudd) som gir best indikator på hvor FI er;)

 

jeezes... spiller ikke med surround gjør du? hører ikke nødvendigvis hvor skuddet kommer fra, men retningen får du med deg, og da vet du stort sett hvor de er om du kan banene..

 

Nei det gjør jeg ikke. Hvor kom "jeezes" fra, ble du sjokkert nå? F... så sure folk er om dagen ass :p retardation... behersk reaksjonene dine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...