Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker


Anbefalte innlegg

De klart mest irriterende folkene (I mine øyne) er de som bare bruker m16, og tror de er gode i Cod. M16 er et så utrolig imba våpen, og jeg hater å bli drept av det (sikkert halvparten av de gangene jeg blir drept, er det av et M16).

Forstår forsåvidt at folk spiller med det, siden det er det mest effektive våpenet på spillet, men jeg merker det boble inni meg når jeg blir drept av m16 gang på gang.

 

Ellers spiller jeg med mest med:

 

AK47/M4 Carbine (Red dot)

Samma hvilken pistol, helt fram til Deagle.

Smoke/stun

1: Bandolier/bomb squad

2: Stopping power

3: Steady aim

 

M16 er bra ja, men faktisk mer vanlig med Mp5/p90 i klanmatcher. Og om to spillere møter hverandre, begge har M16, så vil hvem som vinner avgjøres av skillsa ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er aller mest irriterende å bli tatt av en med M4. Det er det aller letteste våenet å bruke og det trengs ingen skills for å greie a skyte folk med det. Jeg blir bare sinna når jeg blir tatt av en som sprayer helt til jeg er dau. Nesten værre enn noobtubers i blandt.

 

Enig med kontorstol, flere burde bruke AK-47. Den er veldig kraftig og tøft utsende :p Man trenger litt mer skills for å bruke den enn med for eksempel M4. Med stopping power og deep impact er den ustoppelig, både rett på folk og gjennom vegger.

 

Ingen som bruker eaves drop? Har egentlig aldri skjønt denne perken.... Hører man voice chatten til det andre laget, elelr er det noe bedre?

 

Bra class Odd Ball, skorpion uten sleight of hand kan være veldig vanskelig til tider...

Endret av Bangles
Lenke til kommentar
Double Tap på G3 er ikke smart vet du ;)

 

Hentet fra artikkelen om Double Tap på CoD Wiki:

This perk works only with fully automatic weapons and the W1200. With Double Tap, the "pumping" animation of the W1200 is sped up, allowing the shotgun to be fired more quickly than normal. It has no practical effect on the bolt-action M40A3 and R700, nor any pistol.

Jeg er ganske sikker på at Double Tap har innvirkning på M16, men den virker nok ikke med G3, M14 osv. Noen som vet om den vil virke med .50-rifla?

Lenke til kommentar

Anbefaler følgende hvis du spiller i hardcore-modus...

 

Våpen: RPD

Attachment: Grip

Perk 1: ingen (erstattet av grip)

Perk 2: Double tap

Perk 3: Deep penetration

 

Du får i praksis et monster av et våpen. På nær og middels avstand spyr det ild raskere enn en uzi, med større magasinkapasitet og dødeligere kuler... og gjennom de fleste veggene. På lang avstand er våpenet overraskende nøyaktig hvis du ikke trykker for tungt på avtrekkeren. Det eneste ulempet er at det tar tid å reloade uten Sleight of hand-perk'en.

Lenke til kommentar

1:

Primary weapon: Ak-47 [Clean uten noe på]

Secondary weapon:Deagle

Special grenade: Smoke grenade

Perk 1: Bandoiler

Perk 2: Deep Impact

Perk 3: -

 

2:

Primary weapon: Ak-74 eller MP5 [Clean uten noe på]

Secondary weapon:Deagle

Special grenade: Smoke grenade

Perk 1: Bandoiler

Perk 2: Deep Impact

Perk 3: -

 

3:

Primary weapon: M16 [Clean uten noe på]

Secondary weapon: Deagle

Special grenade: Smoke grenade

Perk 1: Bandoiler

Perk 2: Deep Impact

Perk 3: -

 

4:

Primary weapon: M40 eller R700 [Clean uten noe på]

Secondary weapon:Deagle

Special grenade: Smoke grenade

Perk 1: Bandoiler

Perk 2: Deep Impact

Perk 3: -

 

 

Spiller bare Promod.

hadde nok eid di Fleste her inne ;)

Lenke til kommentar
Interresant link wwwerner. Leste at med W1200 så skyter du fortere med double tap, men kan ikke det ordnes med sleight of hand, eller er det bare når man putter inn skuddene det har noen virkning?

Nei, med Double Tap tar det kortere tid å pumpe hagla mellom skuddene, så du kan skyte flere skudd på kortere tid. Med sleight of hand setter du inn patronene mye fortere, men pumpingen mellom skuddene tar lenger tid.

 

Har forresten nylig startet å bruke M40A3. Leste at den gjorde mer skade dersom man brukte ACOG. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
hadde rompekjørt deg, sorry munnbruk, men skaff deg det på xbox ;)

 

HAHAh nei pc eier alt ;) du treng mer skillz på pc en du treng på 360en

untrue, smak og behag, jeg syns cod4 var boring på pc pga rotete kontroller osv, smak og behag! men skillz? krever det samme..

 

Jeg ler, jeg har aldri dødd i COD4 online, så tror nok jeg hadde tatt dere alle. Synd jeg mistet Gold i dag, ellers kunne jeg selvfølgelig bevist det.

 

Tror jeg ikke noe på.

har sikkert aldri spilt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...