Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Klasse 1 (storm)

 

Her bruker jeg en tilfeldig assaultrifle, la oss kalle det stormerklasse. For øyeblikket:

AK-47 Red Dot

Deagle

 

Bandolier

Stopping Power

Extreme Conditioning

Klasse 2 (Allround)

 

Denne er en mer allround, både avstand og nærkamp her:

G36c ACOG Digital Camo

M1014 Red Dot

Bandolier

Overkill (duh)

Deep Impact

Klasse 3 (Sniper)

 

Snikskytterklassen, opplagt:

M40

MP5 Red Dot

 

Claymore

Overkill

Iron Lungs

 

Klasse 4 (Specops)

 

Snikesnike-klassen:

 

MP5 Silencer Blue Tiger

USP Silencer

 

Bomb Squad

UAV Jammer

Dead Silence

Klasse 5 (Support)

 

Tungt våpen, MG:

M249 ACOG Digital Camo

Deagle

 

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

 

 

Som dere ser er jeg glad i Bandolier (går en del ammo hos meg). Spiller mest med allroundklassen, G36c til de åpne stedene og litt småsniping, og hagla når jeg entrer bygninger eller ellers er i typiske nærkampområder. Supportklassen min er vel kanskje også litt overpowered, men et maskingevær SKAL være kraftig :p

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Spiller fleste av dere softcore? Hvis ikke så ser jeg ingen grunn til å ha stopping power, deep impact eller overkill.

 

Eneste perksa jeg bruker er: Dead silence, UAV jammer, 3xfrags, 3xSpefrags eller bomb squad.

 

Men nå er jeg vant med folk som har volumet på maks. Og kan hører deg lenge før du er i nærheten (har hørt folk klage fordi jeg har drept dem via å følge lyden av at de beveger seg)

Lenke til kommentar
Det heter ikke softcore. Det heter vanlig, og ja, jeg er rimelig sikker på at de fleste spiller det :)

 

Hardcore er for campere som ikke kan sikte. Sånn for å være litt partisk.

 

Ehh nei? Det blir kalt softcore. Med andre ord det motsatt av hardcore.

 

Det er kanskje det som er hardcore? De som ikke trenger crosshair for å sikte. Haha seriøst, synes du tar litt for mange under en kam er. Å kalle alle som spiller hardcore for campere er vel litt å ta i? For ingen som spiller softcore camper?

 

Det vil alltid finnes campere hvor enn du er. Uansett om du spiller softcore eller hardcore. Så vennligst ikke ta alle som spiller HC for campere. Det beviser bare at du ikke har opplevd en bra HC server, men en dårlig en.

Lenke til kommentar

[ironi]Er det crosshairs i softcore når du ikke sikter ned langs ironsight?[/ironi]

 

Seriøst, de bruker jeg aldri. Skyter stort sett aldri fra hofta, skuddene går jo helt texas. Spray'n'pray er for nabbs ;)

 

Det ble jo litt offtopic, litt tilbake på topic:

 

I klassene deres, har dere et favorittvåpen, eller endrer dere våpen i klassen for å få challenges osv?

 

Jeg har f.eks endret assaultriflen til M14 med ironsight nå, for å få challenges og låse opp flere sikter og kamo og slikt (ja, jeg er en achievementhore, så det å låse opp alle sikter og kamo er en "greie" for meg)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
[ironi]Er det crosshairs i softcore når du ikke sikter ned langs ironsight?[/ironi]

 

Seriøst, de bruker jeg aldri. Skyter stort sett aldri fra hofta, skuddene går jo helt texas. Spray'n'pray er for nabbs ;)

 

Det ble jo litt offtopic, litt tilbake på topic:

 

I klassene deres, har dere et favorittvåpen, eller endrer dere våpen i klassen for å få challenges osv?

 

Jeg har f.eks endret assaultriflen til M14 med ironsight nå, for å få challenges og låse opp flere sikter og kamo og slikt (ja, jeg er en achievementhore, så det å låse opp alle sikter og kamo er en "greie" for meg)

 

Neh har ikke noe spesielle favoritter. Prøv å bytte litt forskjellig så jeg ikke går lei og kommer ann på hva slags map som er neste/ spilltype. Har 4 av 5 golden. Så bytte våpen pga challenges trenger jeg ikke (gjorde det jo selvfølgelig når jeg gikk for å få alle red tiger).

 

Men har jo noen jeg liker mer enn andre:

 

Av assault:

M4

M16

G3

 

Av smg:

mp5

uzi

scorpion

Ak74u

 

Av lmg:

M249saw

 

Av sniper:

M40A3

r700

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...