LasVeggis Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 M40A3 M19 Stun Bandolier/Claymore Stopping Power Steady Aim/Deep impact/Dead Silence AK74u M19 Stun Bandolier/RPG Stopping Power Steady Aim Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har begynt å bruke MP5 m. suppressor og M9 m. suppressor. Mine perks er: -Claymore -UAV Jammer -Dead Silence Funker fint. Alle Martyfags, Noobtubers & Laststanders er badstue homser i min bok. Lenke til kommentar
ZipZapDo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ak-47 eller Ak-47u Bandolier Stooping power Deep impackt Core snd Crossfire 24/7 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ak-47 og Deagle Selvfølgelig på promod, uten perker Aken skal være helt naken uten camo og silencer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Klasse 1 (storm) Her bruker jeg en tilfeldig assaultrifle, la oss kalle det stormerklasse. For øyeblikket: AK-47 Red Dot Deagle Bandolier Stopping Power Extreme Conditioning Klasse 2 (Allround) Denne er en mer allround, både avstand og nærkamp her: G36c ACOG Digital Camo M1014 Red Dot Bandolier Overkill (duh) Deep Impact Klasse 3 (Sniper) Snikskytterklassen, opplagt: M40 MP5 Red Dot Claymore Overkill Iron Lungs Klasse 4 (Specops) Snikesnike-klassen: MP5 Silencer Blue Tiger USP Silencer Bomb Squad UAV Jammer Dead Silence Klasse 5 (Support) Tungt våpen, MG: M249 ACOG Digital Camo Deagle Bandolier Stopping Power Deep Impact Som dere ser er jeg glad i Bandolier (går en del ammo hos meg). Spiller mest med allroundklassen, G36c til de åpne stedene og litt småsniping, og hagla når jeg entrer bygninger eller ellers er i typiske nærkampområder. Supportklassen min er vel kanskje også litt overpowered, men et maskingevær SKAL være kraftig Endret 9. november 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ^ på klasse 2 allround, hvorfor har du ikke hagla som primary? vil du ikke ha mobilityen til hagla istedenfor mobilityen til g36c-rifla? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ^ på klasse 2 allround, hvorfor har du ikke hagla som primary? vil du ikke ha mobilityen til hagla istedenfor mobilityen til g36c-rifla? Er vel rett og slett slik jeg har satt det opp. Skal innrømme at mobility ikke er det jeg går for når jeg lager klasser, jeg prioriterer heller ildkraft Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ja, men om du har hagla i første er eneste forskjell at du får mer mobility, det er ikke noe å tape. bare som et tips. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bruker Bandolier, Stopping Power og Deep Impact og Frag+Smoke på alle klassene mine. Våpnene er: M16 M4 AK47 R700 AK74u/MP5 Alle med ironsights. M16 med silencer noen ganger. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Spiller fleste av dere softcore? Hvis ikke så ser jeg ingen grunn til å ha stopping power, deep impact eller overkill. Eneste perksa jeg bruker er: Dead silence, UAV jammer, 3xfrags, 3xSpefrags eller bomb squad. Men nå er jeg vant med folk som har volumet på maks. Og kan hører deg lenge før du er i nærheten (har hørt folk klage fordi jeg har drept dem via å følge lyden av at de beveger seg) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det heter ikke softcore. Det heter vanlig, og ja, jeg er rimelig sikker på at de fleste spiller det Hardcore er for campere som ikke kan sikte. Sånn for å være litt partisk. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det heter ikke softcore. Det heter vanlig, og ja, jeg er rimelig sikker på at de fleste spiller det Hardcore er for campere som ikke kan sikte. Sånn for å være litt partisk. Ehh nei? Det blir kalt softcore. Med andre ord det motsatt av hardcore. Det er kanskje det som er hardcore? De som ikke trenger crosshair for å sikte. Haha seriøst, synes du tar litt for mange under en kam er. Å kalle alle som spiller hardcore for campere er vel litt å ta i? For ingen som spiller softcore camper? Det vil alltid finnes campere hvor enn du er. Uansett om du spiller softcore eller hardcore. Så vennligst ikke ta alle som spiller HC for campere. Det beviser bare at du ikke har opplevd en bra HC server, men en dårlig en. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg spiller på konsoll om det har noe å si. Der er det camp på omtrent samtlige spillere, og ingen kan sikte. Crosshairs har jo uansett ingenting å si, alle klarer jo å se sånn omtrentlig hvor midten på skjermen er. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Crosshair har ikke noe å si når det er snakk om litt avstand? Neivel.. Spiller på pc og aldri prøvd ps3. Så kan ikke si om det har noe å si eller ikke. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ikke de du har når man ikke sikter inn nei. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) [ironi]Er det crosshairs i softcore når du ikke sikter ned langs ironsight?[/ironi] Seriøst, de bruker jeg aldri. Skyter stort sett aldri fra hofta, skuddene går jo helt texas. Spray'n'pray er for nabbs Det ble jo litt offtopic, litt tilbake på topic: I klassene deres, har dere et favorittvåpen, eller endrer dere våpen i klassen for å få challenges osv? Jeg har f.eks endret assaultriflen til M14 med ironsight nå, for å få challenges og låse opp flere sikter og kamo og slikt (ja, jeg er en achievementhore, så det å låse opp alle sikter og kamo er en "greie" for meg) Endret 10. november 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 [ironi]Er det crosshairs i softcore når du ikke sikter ned langs ironsight?[/ironi] Seriøst, de bruker jeg aldri. Skyter stort sett aldri fra hofta, skuddene går jo helt texas. Spray'n'pray er for nabbs Det ble jo litt offtopic, litt tilbake på topic: I klassene deres, har dere et favorittvåpen, eller endrer dere våpen i klassen for å få challenges osv? Jeg har f.eks endret assaultriflen til M14 med ironsight nå, for å få challenges og låse opp flere sikter og kamo og slikt (ja, jeg er en achievementhore, så det å låse opp alle sikter og kamo er en "greie" for meg) Neh har ikke noe spesielle favoritter. Prøv å bytte litt forskjellig så jeg ikke går lei og kommer ann på hva slags map som er neste/ spilltype. Har 4 av 5 golden. Så bytte våpen pga challenges trenger jeg ikke (gjorde det jo selvfølgelig når jeg gikk for å få alle red tiger). Men har jo noen jeg liker mer enn andre: Av assault: M4 M16 G3 Av smg: mp5 uzi scorpion Ak74u Av lmg: M249saw Av sniper: M40A3 r700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå