St€rk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så lenge dere ikke har Martyrdom, så driter jeg i det! Er så piss lei den, kan ikke forstå Infinity Ward, hvis de ikke legger den på andre perk plass, på MW2 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så lenge dere ikke har Martyrdom, så driter jeg i det! Er så piss lei den, kan ikke forstå Infinity Ward, hvis de ikke legger den på andre perk plass, på MW2 Kunne jo ha lagd martyrdom litt anderledes. For eksempel: Ved headshot eller kniving, så fungerer ikke martyrdom Når man dør, så er det en sjanse for at martyrdom fungerer Man må være rask med å trykke på en viss knapp når man dør, for at martyrdom skal fungere Martyrdom fungerer bare når man har flere granater igjen osv... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Når me snakkar om martyrdom, så hugsar eg noko som eg las for lenge sidan. Eg var inne på ein eller annan cod4-side. Og der var det ein perk-guide. Og det var ein guide om "korleis få så stor kill-streak(/overleve så lenge) som mogleg... Og då hadde fyren sete opp dette: Mp5 - Red dot sight perk 1 - bandolier perk 2 - stopping power perk 3 - martyrdom Ser de noko galt her? RIKTIG! Du gjetta MARTYRDOM. Viss ein skal overleve så lenge som mogleg, eller få ein stor killstreak, så er det jo ingen vits i å ha martyrdom! Då er jo berre sjansane for å få killz med martyrdom = liten. Martyrdom er bra viss ein vil døy mykje. Viss eg var på eit engelsk forum no, så ville eg skreve LOL, men det blir feil her, så: Ler ut høyt - LUH!! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg kan ikke forstå at folk bruker martyrdom i stede for Steady Aim, i-alle-fall hvis de bruker ett kort våpen, når det er så viktig å skyte fra hip! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Om du har 14 kill streak, så får du 15 når du dør? Hjelper jo, det... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Om du har 14 kill streak, så får du 15 når du dør? Hjelper jo, det... Nei. Du får 14 kills, så dør du, så får du en kill, så respawner du. Men man kan bruke martyrdom taktisk også. For eksempel i HQ. Hvis laget har tatt en HQ, og venter på å dø. Så er det kjekt å dø med martyrdom når man camper ved HQ'en. For fienden vil storme inn for å ta over HQ så fort som mulig. Og blir da stoppa av en granat som ligger på bakken. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Spiller mest vanlig Search and destroy. Favoritt-classen min: MP5 - silenced M9 Stun Frag x3 Stopping power Extreme conditioning ellers bruker jeg mye: G3 - red dot M9 Stun Bandolier Stopping power Steady aim Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Den G3 klassen din. Mente du at du bruker den når du spiller andre ting enn S&D? Hvis du bruker den på S&D syns jeg Bandolier er litt bortkastet, siden man klarer vel ikke å sløse bort så mange kuler på en runde. Spiller du Softcore eller Hardcore? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Føler selv at G3 er det våpenet jeg fortest går tom med (bortsett fra m21), så jeg forstår valget hans. Håper virkelig han spiller softcore, siden han bruker stoppingpower. Syns g3 classen ser ganske pro ut. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er ikke steady aim for full-auto hip-fire? Eller kun hofteskudd generellt? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Spiller mest softcore ja. G3 bruker jeg mest når jeg spiller på PC. MP5 på xbox, hehe. Liker bare ikke G3 på konsoll. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Generelt. åja... Trodde feil, jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Liten bump her nå, men tror jeg virkelig har finni min klasse. Spiller stort sett HC på alle modes og det er ingen annen klasse jeg har kost meg mer med enn G3'en, først med red dot og nå med silencer. Hadde vel tidenes herligste runde i stad mtp hvor fniseframkallende og normbrytende den var. Følgende kit: G3 m/ silencer Bandolier (kan vel egentlig byttes til noe annet i HC) UAV Jammer Extreme Conditioning Spilte på Creek hvor jeg starta "langt framme" som US. Rusher som et uvær opp høyreflanken og gjemmer meg bak et tre, helt opp mot gjerdet og venter 30 sek til fiendene skal få plassert seg. Begynner så å plukke de ned en etter en, hvor jeg lett tar ned alle som beveger seg på hylla ovenfor grotteinngangen og de som sniper like ved. Virkelig en fantastisk kombinasjon på et slikt brett må jeg selv si. Kraftig våpen, presist, det beste "jernsiktet" sammen med mp5, lydløst, usynlig på radar og minimalt med muzzle flash, masse ammo og ikke minst kjapp til å nå steder. Hadde vel en kill streak på rundt 35 før jeg ble oppdaget og fikk en noobtube i trynet. Mest egnet på Overgrown og da Creek naturligvis. Endret 5. oktober 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 SPilte litt cod4 i dag ; D Crossfire ^^ digger den banen (TRO det eller EI). Uansett mitt oppsett: -mp5 med silencer -M9 -Flash Special x3 Deep impact steady aim / M40 m9 stun Frag x3 deep impact steady aim ^^ det var kos <3 endte med kill streak på 42 og lå på 1.plass med 93 kills / 14 death. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 deep impact steady aim Går dette? Deep Impact er vel en "gul/grønn"-perk, og ikke rød. Eller er det kanskje anderledes på PC?! Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 er det sammme på PC så mente sikkert den som tar ekstra dmg? Liker scorpion med silencer, utrolig feigt. Favoritt er m403a m9 silencer flash (stun er ikke akseptablet:P) 3x flash ligt of hand(eller hva den heter) deep impact, dead silence (kommer ann på folka jeg spiller med) Løper mest rundt med pistol, tar sniper fram ved behov. kill streak rekorden er på 37, har ca 7000 kills mot 2500 deaths. Men slutta å spille etter at jeg ble kastet ut av clanen etter å ha vært på interrail. De hadde ikke guts til å gjøre det mens jeg var der. jævla tøskere:P Så venter på MW2 nå=) Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ey, hva er forskellen på stun og Flash ? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ey, hva er forskellen på stun og Flash ? Stun, så beveger du deg veldig sakte. Du ser også et lite lysglimt med en gang det smeller, men går fort over. Flash, så blir du blendet, og "mister" hørselen. Pluss at den har større "spreng"-radius. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Den siste LMGen med stopping power og deep inpact tar alle og alt! Men liker best Barrett 50.cal eller R700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå