Bushmills Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Uovervinnelig. MP5, Red Tiger M9 Fragx3 Stopping Power Martydoom. Ellers: AK-47 med det samme, og M40 med clay+iron lounges. Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Uovervinnelig.MP5, Red Tiger M9 Fragx3 Stopping Power Martydoom. Ellers: AK-47 med det samme, og M40 med clay+iron lounges. Bytt Fagx3 og Martyrdom med noe annent så blir du hvertfall bedre. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Frag x3 er jo greit... Men martyrdom er feigt... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bruker m4 carbine med red dot, bandolier, stopping power og steady aim. Hva synes dere? Er det noen bedre våpen? Hva er egentlig den beste måten å få kill streak på? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du kan prøve å ligge i trappen på det høyeste huset på Crash. De har ikke sjangs når de prøver å løpe opp trappen. MP5, bandolier, stopping power. Gjelder bare å passe på stigen. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Frag x3 er jo greit... Men martyrdom er feigt... XP, XP, XP! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Frag x3 er jo greit... Men martyrdom er feigt... XP, XP, XP! En god spiller dør ikke. Ergo han får ingen ekstra poeng av å bruke martyrdom. Eneste stedet jeg syns er bra å bruke martyrdom er i HQ. For hvis man camper i nærheten av HQ'en, og så dør, så vil en haug av fiender stå like ved deg. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Martyrdom er for de som ikke klarer å få nok kills. 95% of the people who play COD4 use martyrdom. If you're one of the 5% of people who doesn't need to die to get a kill, put this in your sig Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Frag x3 er jo greit... Men martyrdom er feigt... XP, XP, XP! En god spiller dør ikke. Ergo han får ingen ekstra poeng av å bruke martyrdom. Eneste stedet jeg syns er bra å bruke martyrdom er i HQ. For hvis man camper i nærheten av HQ'en, og så dør, så vil en haug av fiender stå like ved deg. Det er jo det som er teit, er at du får kills når du dør.... Det er det man tjener på... Da blir det bare feigt.... Endret 27. april 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bruker mest Fragx3 og Martydoom på Ground War. Ikke så effektivt på Search & Destroy og Team Tac. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 bruker mest slight of hand, uav jammer, steady aim, deep inpact og bombsquad. (ikke alle på en klasse of course) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Klage over martyrdom er teit. Alle har det, ikke løp over nydrepte lik. Jeg bruker: SAW m reddot, fragx3, stopping power, deep impact Mp5 m silencer, uav jammer, fragx3, steady aim M4 m reddot, fragx3, stopping power, martyrdom M4 m acog, fragx3, stopping power, steady aim m40 m acog, fragx3, stopping power, steady aim og noen ganger r700, claymore, stopping power, iron lungs Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Klager ikke over folk som bruker martydom, prøver bare å få de noobsa som bruker det til å slutte. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Pøh. Martyrdom er morsomt, fordi noen folk ALDRI lærer. Den dagen folk slutter å løpe på martydommen kommer folk til å slutte å bruke den. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er ikke alle som bruker den... Jeg merker martyrdom nesten sjeldent nå... Men å måtte passe seg for lik hele tiden, det er bare irriterende kjedelig... Blir alt for dumt... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Klage over martyrdom er teit. Alle har det, ikke løp over nydrepte lik. Akkurat dette lærte vi i Forsvaret også. Aldri løp over nydrepte lik. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hjelper det å bruke stopping power på m16? Hjelper det å bruke double tap? Hvilken perk er best å bruke på den synes dere? Tenker på team deathmatch. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg bruker stopping power på m16, og mener jeg merker en vesentlig forskjell fra uten stopping power, men jeg har ikke sett noe tall på det. Veit hvertfall at med stopping power er ett enkelt burst nok til kill. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Double Tap fungerer ikke på M16, eller andre ikke-full-automatiske våpen.Selv bruker jeg Stopping Power på alle våpnene mine (bortsett når jeg spiller Hardcore, da bruker jeg UAV-jammer). Syns SP fungerer bra, siden da dreper jeg fienden mye fortere. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 double tap funker på m16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå