Makaakaaa Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Et godt triks man kan bruke når man skyter med G3, M14, Pistoler eller snipers, er å sette "fire button", eller hva det heter, til både venstreklikk og til scrollen. Når du så scroller er det som om man sprayer. I teorien kan da M14 og G3 skyte raskest av alle våpen siden det er de vånene med flest rpm (1200rpm). Selv har jeg gjort dette, men syns det er litt vanskelig å styre musa hvis man skal bruke det. Er vel snakk om vane... Juks og fanteri. Flere servere kicker deg automatisk for scroll + attack bind., og det skjønner jeg godt. Mine classes: HC matcher: G3 med "Red dot" Bandolier Sleight of Hand Promod matcher: R700, eller AK, eller AK-47u Sjekk gjerne ut denne amatørmessige "sniktitten" på en frag-movie vi lager: Spilt i promod, mens jeg bruker R700. En meget kort video, som egentlig bare ble opplastet for å vise de andre medlemmene hva jeg pratet om. Og jeg nevner det, selvom det kommer tydelig frem i videoen; Jeg er noob! Bruker Windows Movie Maker, og vet egentlig ikke hva jeg driver med. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Et godt triks man kan bruke når man skyter med G3, M14, Pistoler eller snipers, er å sette "fire button", eller hva det heter, til både venstreklikk og til scrollen. Når du så scroller er det som om man sprayer. I teorien kan da M14 og G3 skyte raskest av alle våpen siden det er de vånene med flest rpm (1200rpm). Selv har jeg gjort dette, men syns det er litt vanskelig å styre musa hvis man skal bruke det. Er vel snakk om vane... Juks og fanteri. Flere servere kicker deg automatisk for scroll + attack bind., og det skjønner jeg godt. Mine classes: HC matcher: G3 med "Red dot" Bandolier Sleight of Hand Promod matcher: R700, eller AK, eller AK-47u Sjekk gjerne ut denne amatørmessige "sniktitten" på en frag-movie vi lager: Spilt i promod, mens jeg bruker R700. En meget kort video, som egentlig bare ble opplastet for å vise de andre medlemmene hva jeg pratet om. Og jeg nevner det, selvom det kommer tydelig frem i videoen; Jeg er noob! Bruker Windows Movie Maker, og vet egentlig ikke hva jeg driver med. Hvordan fikk du 3rd persons kamera? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hva gjør egentlig perken ''bomb sqad'' ? har aldri finni det ut ; [ Ellers så kan jeg fortelle dere at jeg splte før som en slaks assault, og hadde sansynelig vis eid alle her inne Men nå har jeg byttet til sniper og kjører: dragonov clean deagle stoping power deep inpact iron lungs (eller ossn det skrives) Sniper er morro når man får det til : = ) Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hva gjør egentlig perken ''bomb sqad'' ? har aldri finni det ut ; [ Ellers så kan jeg fortelle dere at jeg splte før som en slaks assault, og hadde sansynelig vis eid alle her inne Men nå har jeg byttet til sniper og kjører: dragonov clean deagle stoping power deep inpact iron lungs (eller ossn det skrives) Sniper er morro når man får det til : = ) Hvordan i h*elvete kan du ha både iron lungs OG deep inpact?? Og bombsquad gjør det slik at du ser et stort merke over Claymore og C4(andre ting også?) Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hva gjør egentlig perken ''bomb sqad'' ? har aldri finni det ut ; [ Ellers så kan jeg fortelle dere at jeg splte før som en slaks assault, og hadde sansynelig vis eid alle her inne Men nå har jeg byttet til sniper og kjører: dragonov clean deagle stoping power deep inpact iron lungs (eller ossn det skrives) Sniper er morro når man får det til : = ) Hvordan i h*elvete kan du ha både iron lungs OG deep inpact?? Og bombsquad gjør det slik at du ser et stort merke over Claymore og C4(andre ting også?) vetafaen er egentlig bomb sqad nødvendig ? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er nokså grei om det er mange som har claymore rundt hvert hjørne, så du kan se et stort merke, og skyte claymoren, så den sprenger Grei om du har den challengen om å sprenge claymores og c4 også... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bomb Squad er ganske brukbar når man spiller Hardcore (siden bombene er mye mer dødelige (og enda flere bruker Claymore i HC)). Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Vil bare si en ting. Fra 24. februar til 27. februar, så er det dobbel XP, pluss at de maps'ene du kan kjøpe er 50% billigere. Og den 27'ende kommer det en ny playlist; HARDCORE HQ. "Time to finally finish getting to 10th Prestige! I sent out the call a week or so ago asking who would be down for a Call of Duty 4: Modern Warfare all-nighter on the last weekend of Feb. and you guys answered the call. So many responded to the Twitter posting infact, that we decided to make it an even bigger deal. So here’s the plan. Starting Tuesday Feb. 24th, the Variety Map Pack will become %50 off for those of you who still need to pick it up, leading up to the promotion, I’ll also be giving out tokens to download it for free on Twitter. When the last weekend of Feb. hits, starting Friday Feb. 27th and going until Monday morning, we’ll be flipping the ol’ mighty Double XP switch one more time! That’s not all though, I plan on pulling an All-nighter on Friday the 27th in my attempt to finally reach Level 55 10th Prestige, and I want you guys to help get me there. To do that, we’ll be adding a new playlist to the rotation. The HARDCORE HEADQUARTERS playlist will be added on Friday 27th along with Double XP for the most XP heavy sessions you will ever see. Who’s down for a little Hardcore Headquarters on Shipment?! Carnage will ensue. The 50% off Map Pack, Hardcore Headquarters playlist and Double XP includes Xbox Live and Playstation Network! Anyone and everyone can participate, no sign-up, no anything. Just pop in the game on Friday the 27th and play. We’ll handle the rest. I don’t know, I have a gut feeling that 10th Prestige is a good place to be…" Link Edit: Skrivefeil. Dobbel Xp er fra den 27. og resten av helga. Det som skjer den 24 er bare at map'sene koster 50 % mindre. Endret 24. februar 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vil bare si en ting. Fra 24. februar til 27. februar, så er det dobbel XP, pluss at de maps'ene du kan kjøpe er 50% billigere. Og den 27'ende kommer det en ny playlist; HARDCORE HQ. "Time to finally finish getting to 10th Prestige! I sent out the call a week or so ago asking who would be down for a Call of Duty 4: Modern Warfare all-nighter on the last weekend of Feb. and you guys answered the call. So many responded to the Twitter posting infact, that we decided to make it an even bigger deal. So here’s the plan. Starting Tuesday Feb. 24th, the Variety Map Pack will become %50 off for those of you who still need to pick it up, leading up to the promotion, I’ll also be giving out tokens to download it for free on Twitter. When the last weekend of Feb. hits, starting Friday Feb. 27th and going until Monday morning, we’ll be flipping the ol’ mighty Double XP switch one more time! That’s not all though, I plan on pulling an All-nighter on Friday the 27th in my attempt to finally reach Level 55 10th Prestige, and I want you guys to help get me there. To do that, we’ll be adding a new playlist to the rotation. The HARDCORE HEADQUARTERS playlist will be added on Friday 27th along with Double XP for the most XP heavy sessions you will ever see. Who’s down for a little Hardcore Headquarters on Shipment?! Carnage will ensue. The 50% off Map Pack, Hardcore Headquarters playlist and Double XP includes Xbox Live and Playstation Network! Anyone and everyone can participate, no sign-up, no anything. Just pop in the game on Friday the 27th and play. We’ll handle the rest. I don’t know, I have a gut feeling that 10th Prestige is a good place to be…" Link Og dette er bare for dem som har konsoll? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Og dette er bare for dem som har konsoll? "The 50% off Map Pack, Hardcore Headquarters playlist and Double XP includes Xbox Live and Playstation Network!" virker sånn... Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Og dette er bare for dem som har konsoll? "The 50% off Map Pack, Hardcore Headquarters playlist and Double XP includes Xbox Live and Playstation Network!" virker sånn... Ok takker Gadd ikke å lese alt Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Og dette er bare for dem som har konsoll? "The 50% off Map Pack, Hardcore Headquarters playlist and Double XP includes Xbox Live and Playstation Network!" virker sånn... Ok takker Gadd ikke å lese alt Måtte lese igjennom en gang til for å finne det ut... så jeg er ikke noe bedre selv Lenke til kommentar
marvol Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mine: M40 - sniper ACOG scope Bandolier/Claymore x2 Stopping power Steady aim MP5 - rush Silencer/nothing! Bandolier/Claymore/Frag/Stun x3 stopping power deep impact Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvordan fikk du 3rd persons kamera? Programmet Cod4player lar deg spille av recordings der du kan blant annet vise det i 3rd person. (bare google cod4player om du vil ha programmet) Lenke til kommentar
errgo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Mine klasser for øyeblikket: S&D M4 silenced USP .45 silenced Smoke Claymore Stopping Power Dead Silence Stealth M4 silenced USP .45 silenced Stun Bandolier UAV Jammer Dead Silence Assault AK47 Desert Eagle Stun Bandolier Stopping Power Steady Aim Sniper M40 Desert Eagle Stun Bandolier Stopping Power Iron Lungs Hunter AK74u Desert Eagle Stun Bandolier Stopping Power Steady Aim Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 G3 med Red Dot Dead Silence og stopping power funker fett i HC SnD Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Pluss scroll wheel som alternativ fire Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Funker for noen, men ikke for meg... Går for kjappe fingre heller AK74U med silencer, UAV Jammer, dead silence og bomb squad er og en sikker vinner i HC SnD. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 G3 med Red Dot Dead Silence og stopping power funker fett i HC SnD Jeg ville ha byttet bort 'stopping power' mot noe annet (eks UAV jammer). Siden G3 er som regel one-shot-kill. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du sier noe der, men med stopping power dreper jeg lettere gjennom vegger, noe som er ganske greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå