Psykake Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 hadde vært moro med en liten expansion pack, med nye challenges og maps HELT enig. Det er på tide. Hadde vært kult med noen nye våpen også. Men først og fremst NYE MAPS! Kanskje vi kan sende mengder e-poster til utvikleren? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Haha, ja spamme dem:D Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bare send noe sånt som dette: GIVE ME WEAPONS AND MAPS OR I WILL NEVER STOP SPAMMING!!!!!11!!! Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Blir nok ikke noe expansion pack eller noen nye patcher. De jobber jo med Call of duty: Modern Warfare 2 (aka cod 6) nå. De satser nok på det og ikke på cod 4 som det er kommet 6 patcher til allerede. Men helt enig at det ville vært bra med noe lignenede det dere snakker om. Skorpion - Silencer USP .45 - Silencer Smoke bomb -Bandolier -UAV jammer -Extreme conditioning Chill class på hardcore. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 7 patcher... Men sant nok... Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hadde jo vært digg med noen nye maps og kanskje våpen uansett da Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Spiller for det meste TDM HC jeg da Bruker da for det meste M4, AK-74u, og sist men ikke minst M14. Sistnevnte er dødelig med 2-3 treff! Hvis man også bruker red dot sikte da har man et meget godt våpen. Egner seg best til middels/store baner. M5 bruker jeg til middels/små baner. Også dette med red dot. Ak-74u bruker jeg med lyddemper og ellers når jeg føler for det. Perks (tror det var slik det var): 1. Raketter 2. Juggernaut 3. Deep impact Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 M14 tar ikke 2-3 skudd for å drepe.. Det tar bare et skudd! Tror du mente M4? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Åja, la ikke merke til det Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Spiller dere vanlig dtm da eller? Spiller alt utenom S&D og sabotage, da jeg ikke gidder å vente en evighet om jeg dør Om jeg ikke har noen venner på spiller jeg Free for all, da det er lettere å opprettholde K/D ration der enn i et random lag på noen av de andre spilltypene. @Random Hero, Du vet vel at Steady Aim ikke har noen hensikt om du zoomer inn med sikte ja? Om du vil ha roligere sikte når du zoomer vil jeg heller brukt Iron Lungs som Neptjune sa. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jaja, da er det sikkert bare min dårlige aiming som gjør at jeg trenger 2-3 skudd Uansett, et kraftig våpen er det, men er single-fire så om motstanderen er god og man bommer, så kan man dø. Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Et godt triks man kan bruke når man skyter med G3, M14, Pistoler eller snipers, er å sette "fire button", eller hva det heter, til både venstreklikk og til scrollen. Når du så scroller er det som om man sprayer. I teorien kan da M14 og G3 skyte raskest av alle våpen siden det er de vånene med flest rpm (1200rpm). Selv har jeg gjort dette, men syns det er litt vanskelig å styre musa hvis man skal bruke det. Er vel snakk om vane... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gammelt triks det der. Syns detger på tide at de fikser våpen modellene i spillet... AK-47 ser feil ut, AKS-74u'en har feil kropp, kolbe, frontgrep etc. Men men. Rart at de har ingen moderne russiske våpen i et spill som heter Modern Warfare. Anyhoo, bruker så og si allti ak "47" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Heisann folkens, vurderer og ordne meg COD 4 så jeg kan game online. Hvordan er COD4 miljøet atm ? Er det mange servere og spillere ? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mange server og mange spillere Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gammelt triks det der. Syns detger på tide at de fikser våpen modellene i spillet... AK-47 ser feil ut, AKS-74u'en har feil kropp, kolbe, frontgrep etc. Men men. Rart at de har ingen moderne russiske våpen i et spill som heter Modern Warfare. Anyhoo, bruker så og si allti ak "47" De må gjøre små endringer på våpnene for å unngå copyright-stuff. De fleste spill gjør det. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Et godt triks man kan bruke når man skyter med G3, M14, Pistoler eller snipers, er å sette "fire button", eller hva det heter, til både venstreklikk og til scrollen. Når du så scroller er det som om man sprayer. I teorien kan da M14 og G3 skyte raskest av alle våpen siden det er de vånene med flest rpm (1200rpm). Selv har jeg gjort dette, men syns det er litt vanskelig å styre musa hvis man skal bruke det. Er vel snakk om vane... Skal prøved nå Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gammelt triks det der. Syns detger på tide at de fikser våpen modellene i spillet... AK-47 ser feil ut, AKS-74u'en har feil kropp, kolbe, frontgrep etc. Men men. Rart at de har ingen moderne russiske våpen i et spill som heter Modern Warfare. Anyhoo, bruker så og si allti ak "47" De bruker vel de våpnene som er mest kjente fra det landet, er jo det våpnet som representerer Russland(Sovjet) i spillet og generelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå