snarthelg Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 De er lagd sånn at de skal utgjevne hverandre, Stopping power, double tap og juggernaut. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvilke Perks mener dere er det beste for: -HQ -SnD -HC Team DM -HC SnD ? Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Syns det kan være veldig viktig med dead silence i S&D, Og kanskje silencer på softcore Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvilke Perks mener dere er det beste for: -HQ -SnD -HC Team DM -HC SnD ? Spiller som regel HC HQ. Men for alle typer synes jeg UAV jammer og Dead Silence. Grunnen til det er at du blir vanskligere å oppdage --> noe som gjør at du lever lenger som igjen kan hjelpe deg å gjøre mer nytte av deg. Og ja du kan si at crounch gjør samme nytte som dead silence. Men det synes ikke jeg. Jeg hører lett folk som ikke bruker dead silence. Selvom de er langt unna! Nå har jeg nesten ikke spilt softcore, hater det rett å slett. Det å bruke et helt magasin for å drepe en frister ikke. Så derfor vet jeg ikke hvor bra det er med stopping power og Juggernaut. Men ettersom jeg bare spiller HC synes jeg ikke at de er så bra. Ettersom våpnene skader nok allerede. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nå har jeg akkurat hatt en clankrig Og nå har jeg funnet det ultimate våpen Ak-47 Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Heilt enig med deg! Uten noe attatchment syns jeg er best. Red dot gjør så den tar mindre liv på avstand. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heilt enig med deg! Uten noe attatchment syns jeg er best. Red dot gjør så den tar mindre liv på avstand. Jah, sysns den ser stygg ut med red dot også Og mindre blindzone^^ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har et kjapt spørsmål, når man har fått alle challenges på eksempel SMG, så vinner jo man Uzi i gull. Men får man noe ekstra med og få alle på eksmepel Killer, Elite og de andre? Takker for svar! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, eneste "ekstra" man kan unlocke er gull våpene Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kjipt, hadde håpt på man kunne få noe "ekstra" med de andre challenges også. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Absolutte favoritt setup for TD: M16 red tiger silenced USP silenced Perk 1: 3 frags Perk 2: UAV-jammer Perk 3: Steady aim Utrolig bra for rushing, treffer veldig bra med skyting fra hofta og bra power. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg bruker også M16 nå... Elsker det... Bruker ACOG scope til det Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Barrett .50Cal Claymore Stopping Power Aim et eller annet(Holder våpnet roligere) Secondary: Desert Eagle Gold, Skal byttes med beretta Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "Aim et eller annet(Holder våpnet roligere)" Ironlungs? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Høres jo mer ut som steady aim, men denne bedrer jo bare hofte treffsikkerheten. For tiden blir det mye M40 ACOG Claymore Stopping Power Steady Aim. Utrolig morsomt å spille med om pingen er god. One shot = Kill, så lenge folk holder seg unna Juggernaut. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Steady aim til Barrett .50Cal? Det blir jo som å kjøre uzi og ironlugns.. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kjører steady aim på M40 jeg. Absolutt ingen dum perk om du har tenkt å no scope noen. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ja steady aim er det;) takk. Synes det funker fint til barrett jeg EDIT: Noen som vet om det kommer ny patch eller noe etterhvert? Endret 23. januar 2009 av Random^Hero Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Spiller dere vanlig dtm da eller? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 hadde vært moro med en liten expansion pack, med nye challenges og maps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå