Gå til innhold

Call of Duty 4 Class'er og perker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du burde bytte ut pistolen din på de classene som du bruker MP5 på til M9, da du får ett ekstra magasin til MP5'en.

oi :p er det en bug eller noe? det må jeg prøve! takk for tipset :)

 

Hvorfor har du extreme conditioning på sniper classen din med R700?

 

Fordi da kan jeg løpe langt fort og komme i en god posisjon før motstanderen ser meg eller forventer at jeg skal være :p

Lenke til kommentar

Vil regne med at du får på begge våpnene. Bruker ikke noen av delene selv. Men skulle da tro det :ermm:

 

Jeg bruker som regel våpen som jeg ikke har red camo med. Er ikke like spennende å bruke dem jeg har red camo med.

 

Så for tiden ser det sånn ut.

 

Class1

 

MW - De jeg ikke har red camo med

Pistol - M9, USP .45 eller M1911 .45 (blitt stor fan av M9 i det siste)

Perk1 - RPG

Perk2 - UAV jammer

Perk3 - Dead Silence

 

Perksa pleier å være det samme på alle klassene mine. Er bare Perk1 som byttes på enten: Rpg, c4 eller 3 special frags (claymore på sniper)

Synes UAV jammer og dead silence er MUST. Ingen andre perks kan måle seg med dem.

Spiller bare Hardcore btw

 

Bruker bare Deagel når jeg har shotgun. Og shotgun bruker jeg bare når jeg kjeder meg. Hehehe

Lenke til kommentar

Skulle ønske det var Promode i COD4 på Xbox. Å få vekk alle de forferdelige perkene hadde vært himmelsk. Jaggernoobs, Frag3, UAV jammer og p90, LMGs, you name it.

 

Men iallefall, slik ser klassene mine ut:

Assault:

M16 m/ silencer

Desert Eagle

 

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

 

Assault 2

AK47 m/ ingenting

Desert Eagle

 

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact/Steady Aim

 

Sniper:

M40 m/ ingenting

Desert Eagle

 

Claymore/Bandolier

Stopping Power

Deep Impact/Steady Aim

 

SMG

Ak74u m/ ingenting

Desert Eagle

 

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

 

Sniper 2 (tulle klasse):

M40 m/ ACOG

Desert Eagle

 

C4

Stopping Power

Steady Aim

 

Går for det meste i S&D, men unner meg noen ganger med Domination eller Sabotage :)

Endret av Nash
Lenke til kommentar

Er helt enig i AK-47 uten red dot, som gjør at den tar mindre damage på lang avstand. I tilleg til at det har vond recoil på en AK. På AK-74u er jeg også enig da den får mer recoil med red dot sight. På disse vånene er det heller ikke så stor blindsone.

 

På M16A4 er jeg uenig. Red dot er deilig på den. Orginalsiktet er vondt og vankelig med stor blindsone.

Lenke til kommentar

Men en ting jeg lurer på,hva syns dere om snipere med ACOG?

Beveger ikke siktet seg alt for mye?

 

Selv tenker jeg en av forskjellene å være at man kan se UAVen hele tiden, også når man sikter, i motsetning til med vanlig snipersikte. Du kan også se litt rundt ACOG-siktet slik at du kan finne den du skal skyte litt fort hvis han er nærme uten å måtte lete med sniper siktet. Hvis det ga noe mening.... :hmm:

Lenke til kommentar

Når du skifter til ACOG-siktet, så er det ikke et sniper-gevær lengre (imo). Det vanlige siktet er helt klart bedre til å skyte folk på avstand. Men med ACOG så kan man skyte folk på medium avstand ganske lett, pluss at det er ett skudd som dreper. Tror også at hofteskyting er lettere med ACOG på. Selv liker jeg helst sniper med original siktet.

Lenke til kommentar
Når du skifter til ACOG-siktet, så er det ikke et sniper-gevær lengre (imo). Det vanlige siktet er helt klart bedre til å skyte folk på avstand. Men med ACOG så kan man skyte folk på medium avstand ganske lett, pluss at det er ett skudd som dreper. Tror også at hofteskyting er lettere med ACOG på. Selv liker jeg helst sniper med original siktet.

 

 

Hvorfor er det "ett skudd dreper"? Har sett mange med R700 og ACOG-sikte, men aldri skjønt hvorfor de gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...