Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

pris for en delebil?

angeleyes82

Anbefalte innlegg

Har en Opel Astra stasjonsvogn 95 mod ståendes inne i garagen som jeg kræsja med i feb.

Har lyst å bli med av med den.. men vet liksom ikke helt hvor mye jeg kan si jeg vill ha for den hvis jeg skal selge den som delebil.

Noen som kan gi meg forslag på hva dere hadde gitt for en sånn bil, hvis dere hadde leta etter en sånn delebil??

Bilen starter og den er okei teknisk.

Venster skjerm, panser og støtfanger og litt av inneskjermen fikk seg et litet trykk da jeg kjørde i 40km/t og sklei inn på glatt veibane da jeg prøvd å bremse for en lastebil. o_O

Etter så er de vel eneste jeg gjort på bilen å ta bort det ødelagde sideskjermen,fremlykte og tatt motoren til bakre vindupusseren (ikke noe feil med den, tokk den bare til min andre opel).

Har en som er intressert.. og hadde egentlig tenkt å sette den ut en annonse på den å.. bare for å se hvis noen var intressert..

Takksom for alle forslag :)post-177790-1228003600.jpg

post-177790-1228003588_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med tanke på att skal en potensiell kjøper kjøpe alle delene hos en vrakhandlar, så må du ut med 10000 for motor, 4000 for gear kasse, ++++++++ så du kan en del tusen hvis du annonserer den. å venter. ikkje ta første budet.

eg hadde tenkt å kjøpe en galant 96 modell delebil , kunne godt gikk 10000 for bilen, men fikk ikkje låv å selge heile, siden den vvar registrert som "vrakbil"

Lenke til kommentar
Siden bilen er i god teknisk stand, og det meste funker så vil jeg tro du kan få rundt 5-10.000, avhengig om hvor langt bilen har kjørt, utstyr, motortype osv.

Målern står bare på 174982 kjørde km.. så den har ikke kjørd så mye.

Syns det er litt vanskelig å vite hva jeg vill si jeg skal ha for bilen. Vill liksom ikke bli helt grunnlurad. ALdrig soldt en bil tidligere :))

Og så er jeg å langt fra noen expert på biler dessverre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...