PyrionZ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tenkt å trene litt mer underarm nå sammen med den vanlige styrketreninga.. Prøvde å kjøre ballen i så stor fart jeg klarte i 1 min per arm. Dette gjorde jeg i 5minutter, og ble temmelig utkjørt i armene av det! Men, fungerer det bra? Takker for svar; p Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tenkt å trene litt mer underarm nå sammen med den vanlige styrketreninga..Prøvde å kjøre ballen i så stor fart jeg klarte i 1 min per arm. Dette gjorde jeg i 5minutter, og ble temmelig utkjørt i armene av det! Men, fungerer det bra? Takker for svar; p Der er svaret.... Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skal du øke utholdenheten eller bli sterkere og større? Powerball vs 200kg markløft. Sier seg selv at vanlig vektløfting trener underarmene/ grepet mye bedre. Om du er svak i grepet finner du ut ved å sjekke om det er grepet som svikter når vektene øker. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Tenkte å bli sterkere og større. Så da kjører jeg vekter isteden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå