lessis Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er blitt usikker på hvilken tråd en skal melde seg på. Det ser ut som det er to påmeldingstråder. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er to utfordringer i år. Uke 50mm er for de med fastoptikk og Wannabe uke 50mm er for dem med zoomobjektiver stillt inn på ca 50mm Uke 50mm fastobjektiv https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1041419 og Uke 50mm Zoomobjektiv https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1041419 Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg slang meg på utfordringen nå,,håper det var i orden?? Er det sånn at jeg må legge ut bilde fra idag før 12? nettopp vært ute og knipsa.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikkeno' stress med å legge ut bildet så lenge du har tatt det. Fristen er vel en uke(?) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Ikkeno' stress med å legge ut bildet så lenge du har tatt det. Fristen er vel en uke(?) Ja, det stemmer bra. Det er vel 15-16 minutter igjen av dagen. Tom PS. En ting som ikke er diskuter - skal man følge lokal tid eller norsk tid Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Lokal, I'd say. (apropos det - klokken i kameraet gikk 2 timer for fort... ) Endret 8. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hehe,,jeg hadde egentlig ikke tenkt og være med.. Men ombestemmte meg og løp ut litt over ellve,så har fått tatt et par bilder.. Ikke de helt store motivene,,men værtfall noe så jeg får blitt med.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Lokal, I'd say. Er igrunn enig - men jeg har ikke giddet å stille om klokka ... (apropos det - klokken i kameraet gikk 2 timer for fort... ) Stilte feil når sommertiden var slutt ? Tom Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Litt sent kanskje, men håper jeg kan være med. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Litt sent kanskje, men håper jeg kan være med. For sent ja. Kanskje til neste år Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har bæsja litt på legen leste ikke reglene godt nok. Kan noen med mulighet slette mitt bidrag i Uke 50mm!! Sorry Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 På tide å legge link til dagtrådene i OP'en, nå da, Tomsi? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 På tide å legge link til dagtrådene i OP'en, nå da, Tomsi? Det er kanskje noe å tenke på Skal få gjort det i løpet av kvelden. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg fikk ikke tatt noen bilder på dag 2. Hverken med eller uten 50mm. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg fikk ikke tatt noen bilder på dag 2. Hverken med eller uten 50mm. Det var synd. Man må nesten ha med seg kamera hele tiden på disse utfordringene. Jeg rakk kun noen få bilder i lunsjen i dag. Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har med kameraet på jobben, men når man er på jobb så blir det ikke tid til å ta bilder. Så det blir en runde ett eller annet sted på vei hjem for å ta bilder. Men da er det jo mørkt, med de utfordringer det medfører. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Har bæsja litt på legen leste ikke reglene godt nok. Kan noen med mulighet slette mitt bidrag i Uke 50mm!! Sorry Det er bare å fjerne bildene fra postene og erstatte teksten med ordet slettet. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må jeg også slette det bildet jeg la inn i tråden for dag1? Jeg er jo ikke lenger med i utfordringen, men kan ikke huske å ha lest noe om hva man skal gjøre om man har fallt ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Må jeg også slette det bildet jeg la inn i tråden for dag1? Jeg er jo ikke lenger med i utfordringen, men kan ikke huske å ha lest noe om hva man skal gjøre om man har fallt ut. Neida, det var noe AndyAndy selv ønsket å gjøre. Tom Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I går: Kamera med på jobb, men ikke ett eneste jævla minnekort... (bilde ble det likevel, men det legges ut først i dag, det er ok det, vel?) I dag: På vei til bussen, ser stort oppbud av brannbiler pluss røyk. Tenker at dette må da kunne bli bra, kamera er på plass, det. Pluss at man lærte selvsagt av gårsdagen, så i dag har man sju minnekort med. Jeg nærmer meg brannstedet mens jeg begynner å tenke plassering, lys, etc, og lurer på om dette her går i det hele tatt. Kommer så nærme at kameraet er på vei ut av veska, men da kjører de faenmeg! Brannen var bare heftig røykutvikling i ei pipe. Skuffa! Så da blir det forhåpentligvis light trails i dag isteden. Siden jeg ble snytt for brannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå