hanssennord Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 lurer på om noen av dere har erfaring av dette produktet??: http://www.norkost.no/product_info.php?cPa...products_id=623 Hvilke produkter vil dere anbefale meg får å få mere muskler fortere? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ingen som kan si om du reagerer bra på kreatin eller ikke. Det er veldig subjektivt (har jeg lest). Uansett hvor mye kreatin og proteinpulver du putter i deg, kommer du ikke unna faktumet at du må spise mye mat uansett, og hvorfor ikke satse på å spise sunt og trene hardt og slippe å putte i seg kosttilskudd? Jeg ville gått for noe fra proteinfabrikken. Denne her, f.eks. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bare ikke kjøp proteiner fra PF... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ingen som kan si om du reagerer bra på kreatin eller ikke. Det er veldig subjektivt (har jeg lest). Uansett hvor mye kreatin og proteinpulver du putter i deg, kommer du ikke unna faktumet at du må spise mye mat uansett, og hvorfor ikke satse på å spise sunt og trene hardt og slippe å putte i seg kosttilskudd? Jeg ville gått for noe fra proteinfabrikken. Denne her, f.eks. fordi skal man bygge skal du spise ganske mye for å få i deg 2-4 gram prottis per kg kroppsvekt.. DMN: hvorfor ikke kjøpe ting fra PF? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fordi det smaker hælvette i forhold til mange andre merker du kan kjøpe der ute, som har like bra innhold Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 njaaa, kommer jo ann på, noen ting fra PF er ikke så ille, men er enig at det finns bedre alternativer. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 http://www.myorevolution.com/webshop/default.asp - best og billigst på kosttilskudd. Bare TN som selger protein i samme kvalitet, men de tar seg bedre betalt for det. Anbefaler deg å kjøpe pakketilbudene. Da sender de fraktfritt og du får gode rabatter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Best og billigst var litt å ta i, dem har 50/50 blanding, men det er da faen ikke billig. Da kjører jeg heller 60/30 blanding til nesten halvparten av prisen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 enig, at myo sitt er godt, er godt mulig, men er ikke nevneverdig billig, 3 kg for 8-900 er en helt grei pris men langt fra billigst og best.. gymgrossisten er faktisk ikke så ille på pris, men har ikke kjøpt noe eller smakt noe fra de.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er som kjent bare Prozyme det er relevant å sammenlikne MyoProtein med, og her er jo MyoProtein betraktelig billigere. TN Prozyme: 1098 kr MyoProtein: 898 TN Pryyme 6 kg (pakketilbud): 1899 (3798 for 12 kg) Myoprotein 12 kg (pakketilbud): 2990 Hvis du kjøper 12 kg Prozyme får du riktignok med en shaker mer, men hos MyRevolution slipper du frakt... Andre pulvere blir ikke relevant å sammenlikne med, renhet og blandingsforhold som flere har vært inne på, men er også en kjensgjerning at de fleste ikke oppgir analyserte verdier på pulverne (altså etter smakstilsetninger etc) som gjør at mange pulvere fremstår billigere enn de egentlig er. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Prozyme slår Myo sitt på å ha betraktelig mindre carbs. 0.6g per 100g. Det er så godt som laktosefritt. Men begge de to er i en egen klasse når det gjelder renhet ja. Det eneste av PF sine egne produkter som ikke smaker helt for jævlig er deres 100% whey serie, som har 8g carbs og 4g fett per 100g. Betydelig mye mindre rent, noe som jeg bruker å merke godt. Det er egentlig som biff og kjøttdeig vi snakker her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå