Programvare Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Nå har jeg lagt inn Vista på nytt og slikt, og stadig vekk får jeg advarsler og drit om at jeg bruker falsk programvare og slikt. Jeg aner ikke hvorfor dette kommer, og når jeg reboota nå, så var alt kluss. Jeg kan ikke trykke på noe annet enn den boksen som kommer opp, og det responderer ikke på ctrl+del og lignende. Ingenting av explorer.exe elns. Må være noe som gjør at alt plutselig har stanset helt opp og jeg får den boksen om falsk programvare. Hjelp! edit: Samme problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=976533 Endret 29. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva skal du ha hjelp til? Å piratkopiere Windowskopien din? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Det er en helt ekte kopi av Windows Vista, så jeg aner ikke hvorfor dette skjer. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og du ringer ikke support? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Nei, visste ikke at de hadde åpent klokka 1 på natta. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Microsoft er Microsoft, lenge sida du aktiverte sist gang. Og har du forandret noen deler i PCen eller? Anyway, enklere å pirate en det motsatte lawl. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Slike ting skjer fra tid til annen, og er bare ett av problemene med wga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå