Gå til innhold

Ny skole-bærbar, maks 9000,-

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk.

Det har seg slik at en kamerat av meg, som er helt grønn på PC, har lyst på en ny bærbar. Som den gode vennen jeg er, skryter jeg såklart av hvor mye jeg kan om PC generelt, og tilbyr meg å hjelpe ham med å velge seg en ny. Men sannheten er at jeg dessverre ikke kan like om data som jeg liker å tro, spesielt ikke når det kommer til bærbare. Gjett nå hvem som skal hjelpe kameraten min med ny PC istedet. Det er deg det.

Kameraten min bruker denne PC-en både på skolen og hjemme, men han driver ikke med noen krevende greier, ingen spill eller noe sånt. Mest internett, musikk, film og skolearbeid. Makspris er 9000 NOK*, og kameraten min sier det helst bær være en Toshiba, men jeg klarer sikkert å overbevise ham om at det ikke har så mye å si. Som sagt, så drar han med seg PC-en til og fra skolen hver dag, så jeg vil si at 15-15,4" er maks skjermstørrelse.

Tror ikke han stilte noen andre krav enn det, men dere har vel nok å jobbe på nå, ikke sant?

* Han får 9000 kr dekket av et eller annet skoleorgan, så om PC-en koster 2000 eller 8999 er revnende likegyldig, han betaler ikke en dritt uansett. Bare så dere vet det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* Han får 9000 kr dekket av et eller annet skoleorgan, så om PC-en koster 2000 eller 8999 er revnende likegyldig, han betaler ikke en dritt uansett. Bare så dere vet det."

mener man får dekket så mye på PC vis man har dyslekis eller lignende :D men det er ikke påenget :D

se på Acer Aspire 5930g: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications fin data som du får MYE for penga av ;) kjører mye glatt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...