OdinTheGod Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg kjøpte en sånn http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344201 (Goodway Bluetooth USB Dongle, Bluetooth v2.0 (3 Mbps) Class I (100m)) Jeg kjører Vista 64 bit OS.. Og får ikke driveren her til og fungere orntlig.. Ikke de som fulgte med.. Akkurat som om de ikke vil installeres.. Finnes det en driver som er.. "Universal"? Jeg finner ingen "goodway" drivere på nett... Goodway som mange andre bruker BT solution chip i dongelen fra widcomm/broadcom , aka' ikke "egne" drivere. Last ned nye WIDCOMM (broadcom) drivere til den herfra (BT chip manufacurer): http://www.broadcom.com/products/bluetooth_update.php Har prøvd å installere blåtann dangelen.. Klikker på fila. Det se UT til at driveren installeres.. Men.. Tror ikke det fungerer. Blåtann icon vises i Tray. Kan søke etter enheter.. Men finner ingen.. Hvordan kan jeg fjerne alt av blåtann drivere.. Så jeg kan installere på nytt? Finner ingen.. Jeg vet at dangelen fungerer.. Har tre like.. Har prøvd dem en etter en.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Da har du nok en defekt enhet. Kontakt leverandøren for å få byttet den. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Da har du nok en defekt enhet. Kontakt leverandøren for å få byttet den. Det har jeg gjort to ganger.. Nå har jeg 3 like enheter. Jeg har også en logitech dangel som fulgte med ett blåtann tastatur. Vet ikke om jeg kan bruke det som en vanlig blåtanndangel.. men.. Ingen av de jeg har fungerer.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 I alle dager, enten så tenker du ikke eller så gidder du ikke å handle. Få refundert beløpet du har betalt og gå videre med livet ditt. Det skal da ikke koste så fryktelig mye å droppe hele greia hvis du ikke engang gidder å si ifra ordentlig om det er det du sikter etter. Dette her gjør meg forbanna. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 I alle dager, enten så tenker du ikke eller så gidder du ikke å handle. Få refundert beløpet du har betalt og gå videre med livet ditt. Det skal da ikke koste så fryktelig mye å droppe hele greia hvis du ikke engang gidder å si ifra ordentlig om det er det du sikter etter. Dette her gjør meg forbanna. Sukk... Jeg har prøvd alle 3 på en annen maskin. Så dangelen fungerer.. Men IKKE på MIN maskin. NOE sperrer.. NOE hindrer driveren til å fungere eller la seg installere. Jeg finner IKKE tidligere drivere.. Som KAN sperre annen installering av ANDRE drivere. Og jeg VIL fjerne ha installert en blåtannenhet på maskinen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg skjønner jo at du ønsker den funksjonen på din maskin, men hvor gammel er egentlig maskinen og hva slags spesifikasjoner har du på den? Det er vanskelig å feilsøke uten sånn informasjon foran en. Du kan jo selvfølgelig prøve å reinstallere operativsystemet ditt for å sikre at det ikke er virus som gjør at det skjer. Det er mange løsninger på ett problem Du kjører også tross alt vista 64 bit så alt fungerer ikke ordentlig der som på 32 Bit. Prøv også å opprette en tråd der du spør om tips til en bluetooth dongle som støtter vista 64 bit. Da skal du nok kunne få konkrete og gode svar. http://answers.yahoo.com/question/index?qi...09204905AAZ7FNo http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPo...4&SiteID=17 Endret 2. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Dette kjøpte jeg den: 30.08.2008 * 1 Sapphire Radeon HD 4850 1GB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP, Lite-R * 1 Northq Black Magic Flex 650W,Modular,80+ ATX, 135mm Fan, 12-20db * 1 Microsoft Windows Vista Prem Norsk SP1,OEM,DVD,64 * 1 Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan * 1 Corsair Dominator TWIN2X8500C5D 4096MB, DDR2,2x2GB(KIT),DHX,E.P.P, CL5-5-5-15-2T * 1 Asus P5Q Deluxe, P45, Socket-775, DDR2, ATX, 2xGbLAN, Firewire, 3xPCI-Ex(2.0)16 * 1 Antec Twelve Hundred Gaming Case(Without PSU) * 2 Hitachi Deskstar T7K500 500GB SATA2 16MB 7200RPM * 1 Goodway Bluetooth USB Dongle, Bluetooth v2.0 (3 Mbps) Class I (100m) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå