Celia Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ..og at en får flere og flere billigkameraer med 3 mpixler. Det er bra, en bør jo neste ha 3 mpixsler om en skal få gode bilder på fotopapir, er ikke det riktig? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Får bra utskrifter med mitt Canon A40 2mpx i A4. Lenke til kommentar
Celia Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Får bra utskrifter med mitt Canon A40 2mpx i A4. Ja, jeg snakker ikke om utskrifter fra skrivere, men bilder på fotopapir via fotobutikk. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 En moderne blekkskriver er sammenlignbar i kvalitet med det du får fra en fotobutikk, i noen tilfeller bedre. Jeg har skrevet ut bilder i A4 på en gammel HP PhotoSmart P1000 og fikk like god oppløsning og bedre farver enn det Japan Photo kunne levere. Min nye HP DeskJet 5550 er betydelig bedre enn den gamle P1000 skriveren. Spesielt bilder med god kontrast blir veldig bra på blekkskrivere. 2 megapiksler blir litt lite hvis bildene skal studeres på nært hold i A4 størrelse. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Får bra utskrifter med mitt Canon A40 2mpx i A4. Ja, jeg snakker ikke om utskrifter fra skrivere, men bilder på fotopapir via fotobutikk. Hvis du da snakker om 10x15 bilder fra fotobutikk så blir det jo enda bedre enn A4. Hvis du skal studere de på nært hold så blir 2mpz litt lite, men hvem gjør vel det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå