Codeboss Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) En venn av meg sier at en PS3 i polen er 40% billigere i Norge normal pris. Er dette sant? Så har jeg hørt et rykte om at de enda selger 60 GB versionen der, er dette også sant? Spiller egentlig ikke noen rolle for meg da, jeg har jo PS3 fra før (60 GB versionen hvis noen lurer), men ble bare nysgjerrig... Endret 29. november 2008 av Codeboss Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 I hvilken butikk, da? Det høres ialfall lite sannsynlig ut, spill er som regel minst lite dyrt i Polen som i Norge... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Var nylig i Polen, og så vidt jeg husker var elektronikk, spill, film og musikk ikke noe spesielt billigere enn Norge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Var nylig i Polen, og så vidt jeg husker var elektronikk, spill, film og musikk ikke noe spesielt billigere enn Norge. Kan stemme det ja Men fant ut at høytallere til min Ipod var billigere Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tror ikke forskjellen i pris er så stor nei, mener å huske at prisene i Polen varierer fra by til by. Sørlige Polen er vel ganske dyrt tror jeg, var i noen spill butikker i Krakow for noen uker siden og så ikke den helt store prisforskjellen fra Norge. Så heller ingen 60 GB versjon. Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 gå på www.ceneo.pl det er akkuratt som kellkoo bare for polenn:D Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Var nylig i Polen, og så vidt jeg husker var elektronikk, spill, film og musikk ikke noe spesielt billigere enn Norge. Kan stemme det ja Men fant ut at høytallere til min Ipod var billigere Var i Polen i høstferien. En kompis kjøpte en PSP der og den var faktisk ca 200kr dyrere der enn her! Lenke til kommentar
Codeboss Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har sjekket litt på priser på nettbutikker i polen, og den billigste jeg fant var 3089,50 NOK, litt billigere en i norge men ikke mye... Takker for all hjelp Endret 30. november 2008 av Codeboss Lenke til kommentar
Majataka Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hallis, jeg har vært masse ganger i Polen, og kjøpt masse ting der for lav pris, I Norge for du kjøpt GTA 4 på pc for ca 400-500 KR men i polen får du det bare for 50-70 KR, så det betyr at PS3 er også like bilig! Kjøpte en PSP i Polen self ! Lenke til kommentar
Codeboss Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Hallis, jeg har vært masse ganger i Polen, og kjøpt masse ting der for lav pris, I Norge for du kjøpt GTA 4 på pc for ca 400-500 KR men i polen får du det bare for 50-70 KR, så det betyr at PS3 er også like bilig! Kjøpte en PSP i Polen self ! 50-70 kr!? Hvor mye betalte du for en PSPen? Du virker som en person som vet litt om priser der nede, hvor mye vil du si en PS3 kostet der? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hallis, jeg har vært masse ganger i Polen, og kjøpt masse ting der for lav pris, I Norge for du kjøpt GTA 4 på pc for ca 400-500 KR men i polen får du det bare for 50-70 KR, så det betyr at PS3 er også like bilig! Kjøpte en PSP i Polen self ! To ting.. Man får ikke GTA IV til pc enda, og ikke ha bilder i sigg. Var i polen i vår, og kan ikke huske å ha sett noen spill så billig. De fleste var imellom halvparten og 2/3 så dyre som her i Norge, så her er det noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå