magnusgl Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Julen nærmer seg og ønskeliste skal snart ut. I den forbindelse er jeg ute etter gode tips til julegaveønsker innen kategorien fotoutstyr. Noen som har noen gode forslag i prisklassen under 1500 kr? Vurderer å ønske meg en Canon Speedlite 430EX II (eller rettere sagt penger til å finansiere deler av den). I så måte lurer jeg på om noen har anbefalinger på gode bøker om blitsbruk (kreativ og/eller teknisk)? Er og ute etter andre gode fotobøker hvis noen har anbefalinger her? Gjerne en god bok om portretter hvis noen har en anbefaling her? Dette er hva jeg har fra før: Canon EOS 30D Tamron 17-55 f/2.8 Canon 70-200L f/2.8 Velbon Sherpa 600R "Digitalfotografi i praksis" National Geographic fotobag Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 En blits er appsolutt et godt ønske som ikke er altfor dyr. Du kan også ønske deg en kabel til blitsen så du kan få enda mer utav den. Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva med et 50 1.8 Fastobjektiv da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå