Gå til innhold

skal oppgradere, litt tips?(resiver)

Pixl.

Anbefalte innlegg

heisann, skal gå fra stereo til 5.1 hjemme på rommet mitt nå, og trenger da tips til en bra og billig forsterker som skal drive senter, bass og bakhøytelerene.

har til fra,høytalerene så trenger ikke det i den nye.(men vet det kommer med uansett:) )

skal da ha en med mulighet til og koble sammen to forsterkere, den nye vil da være "hovedforsterkeren" .

kan godt være brukt men må fungere :p

pris har ikke så mye og si men husk trenger ikke det beste av det beste. bare noe som holder og gir digg lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ONKYO TX-SR606 koster 5000 kr på avshop.no er ein meget god forsterker til prisen, har den sjølv. Veil. pris ut er vel nærmare 7000, men avshop har importert denne direkte frå fabrikken eller noe, derfor bedre pris. Pioneer VSX-1018 er også ein god kandidat, koster vel ca. 7000 den meiner eg.

Går du litt opp i pris så er Yamaha RXV-1900 og Pioneer LX-51 gode valg til 10 000.

Lenke til kommentar

hmm. hadde tenkt meg noe en del billieger. .

er ett meget lite rom jeg har så er ikke store greiene. .

har nå en yamaha forsterker til 4000 som jeg er storfornøyd med, noe under 3000 hadde vørt fint

jobber da også på elkjøp så kan skaffe rabatter :)

Lenke til kommentar

halla igjen. .

pappa har en harman kardon avr51 som jeg kan få om han får min stereo fosterker.

vil denne resiveren klare og drive 2 agon energy C-500 ? fronthøytaler, bakhøytalere pluss evt en sub?

eller bør jeg beholde min AX 397 og heller kjpe meg en billig 5.1 reciver til og drive senter, bak og bass?

kommer da ikke til og bruke mer enn 3 lapper på den eventuelle reciveren, pluss har ett lite gutterom og kan ikke spille for høyt uansett.

vil bare vite om den reciveren til pappa klarer og drive systemet mitt uten stor ytelses forskjell.

mvh Meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Soundgarden selger rimelige H/K-forsterkere som kan brukes som ekstra effekt til fronthøyttalerne. For rundt 4000,- får man rikelig med kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...