Gå til innhold

BK : Lekekamerat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Synes dette var et fint og "trist" bilde hvor fargetonene gjenspeiler stemningen og ensomheten i bildet.

Den gamle slitne humpedissen gjør sitt på stemningen og bildet hadde så absolutt gjort seg på en reklameplakat. Finner ikke noe særlig å utsette på dette bildet har jeg heller.

Selv tror jeg ikke noen s/h hadde blitt bedre. Den duse tonen du har valgt nå passer flott. Men verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Hehe, takk, takk, trodde dette bildet hadde sunket for godt. Hyggelig(?) å se at det er flere som kan like litt melankolske bilder. :)

Jeg prøvde egentlig hele spekteret med fargemettning, også s/h, men det ble da denne tonen som gav meg den stemmningen jeg ville ha. Det største problemet var faktisk en del uroelementer i bildet der fargenivået måtte nedjusteres ytterligere for ikke å trekke oppmerksomheten bort fra helheten.

Lenke til kommentar

Jeg likte også måten bildet formidler en stemning. Satt lenge å studerte det. Men bildet er mer enn trist, det viser jo også hvor lite samfunnet bryr seg om barna.

En liten gutt(?) alene på en ødelagt lekeplass.

OT: Bildet viser forfall på ett sted som absolutt ikke skal ha det. En slik lekeplass får meg til å :realmad:. Barn vet ikke bedre, en lekeplass er en lekeplass. Det metallstativet er ødelagt, planken er løs og råtten. Får håpe ikke resten av lekeplassen er i samme forfatning. Send bilder av dette til lokalavisa og kommunen er mitt tips. Noen er alltid ansvarlige, noen har regulert inn en lekeplass i planer, eller har gitt tillatelse til at den ble anlagt. Og det er slett ikke sikkert at de ansvarlige vet at det ser sånn ut der. Ja, altså hvis du er en som bryr seg.

Lenke til kommentar

Nå kan det jo nevnes at gutten min lekte fornøyd og ikke var alene, jeg stod lå jo tross allt rett bak og tok bildet. Vi hadde bare litt tid til overs på vei til tannlegen. :)

OT: Jeg tenkte på det i etterkant når jeg bearbeidet bildene fra den dagen, men da hadde det allerede gått 2-3 uker. Ikke har jeg oversiktsbilder eller dokumentasjon av resten av plassen heller :(

Området er uansett snedd ned (skal sjekke det i morgen hvis jeg rekker) og ser ikke for meg at noe vil bli gjort med det nå. Det er kansje mere taktisk å vente til mars/april når snøen forsvinner før man tar det videre? (slik at det ikke blir utsatt pga. snø, for så å bli glemt igjen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...