AstroChicken Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 "Lekekamerat" 60mm, f/2.8, 1/200s, ISO400 Litt oppskarping og selektiv fargejustering, ellers rett fra kamera. Innholdet kan vel sees på som en kommentar til det kommunale(?) vedlikeholdet her i byen. :S Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har egentlig ingenting å utsette på bildet.. Likte utsnittet og stemningen veldig godt. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ganske enig med Grizzmo. Bildet hadde en stusselig og litt trist stemning, og kanskje det kommer enda bedre fram om du prøver s/h? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Synes dette var et fint og "trist" bilde hvor fargetonene gjenspeiler stemningen og ensomheten i bildet. Den gamle slitne humpedissen gjør sitt på stemningen og bildet hadde så absolutt gjort seg på en reklameplakat. Finner ikke noe særlig å utsette på dette bildet har jeg heller. Selv tror jeg ikke noen s/h hadde blitt bedre. Den duse tonen du har valgt nå passer flott. Men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dette her var et knallgodt bilde mulig dette var et lite konstruktivt innlegg, men må si jeg likte den litt triste stemningen i bilde Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Word! Men kan du legge ut en s/h versjon? Er ikke sikkert det blir så annerledes, når bildet er så livløst fra før, men kan hende. Poor little kid'o... Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, takk, takk, trodde dette bildet hadde sunket for godt. Hyggelig(?) å se at det er flere som kan like litt melankolske bilder. Jeg prøvde egentlig hele spekteret med fargemettning, også s/h, men det ble da denne tonen som gav meg den stemmningen jeg ville ha. Det største problemet var faktisk en del uroelementer i bildet der fargenivået måtte nedjusteres ytterligere for ikke å trekke oppmerksomheten bort fra helheten. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Det gjerdet står skikkelig bra i stil med vippestangen... EDIT: hadde kanskje vært fett om en Petter Stordalen liknende type (i dyr dress) hadde gått i bakgrunnen Endret 6. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg likte også måten bildet formidler en stemning. Satt lenge å studerte det. Men bildet er mer enn trist, det viser jo også hvor lite samfunnet bryr seg om barna. En liten gutt(?) alene på en ødelagt lekeplass. OT: Bildet viser forfall på ett sted som absolutt ikke skal ha det. En slik lekeplass får meg til å . Barn vet ikke bedre, en lekeplass er en lekeplass. Det metallstativet er ødelagt, planken er løs og råtten. Får håpe ikke resten av lekeplassen er i samme forfatning. Send bilder av dette til lokalavisa og kommunen er mitt tips. Noen er alltid ansvarlige, noen har regulert inn en lekeplass i planer, eller har gitt tillatelse til at den ble anlagt. Og det er slett ikke sikkert at de ansvarlige vet at det ser sånn ut der. Ja, altså hvis du er en som bryr seg. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Nå kan det jo nevnes at gutten min lekte fornøyd og ikke var alene, jeg stod lå jo tross allt rett bak og tok bildet. Vi hadde bare litt tid til overs på vei til tannlegen. OT: Jeg tenkte på det i etterkant når jeg bearbeidet bildene fra den dagen, men da hadde det allerede gått 2-3 uker. Ikke har jeg oversiktsbilder eller dokumentasjon av resten av plassen heller Området er uansett snedd ned (skal sjekke det i morgen hvis jeg rekker) og ser ikke for meg at noe vil bli gjort med det nå. Det er kansje mere taktisk å vente til mars/april når snøen forsvinner før man tar det videre? (slik at det ikke blir utsatt pga. snø, for så å bli glemt igjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå