xchrisx Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Trenger svar fort Skal til å kjøpe en motor på ebay å da står det direct transfer of money, betyr det at jeg overfører pengene rett inn på kontoen hans? Endret 29. november 2008 av xchrisx Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Paypal er den vanligste betalingsformen på Ebay. Og overføre noen penger direkte til konto er idioti, da ber du om og bli svindlet.. Men det enkleste og beste er vel om du bare kontakter selgerern og spørr? Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Er ikke over 18 år å kan da desverre ikke bruke paypal å moren min vil ikke bruke paypal :S Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Fant ut at jeg kan overføre penger ifra nettbanken til paypal kontoen og betale sånn Men hvor lang tid har jeg på meg å betale for produktet på ebay? For det tar 2-3 virkedager før det er inne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Bare å kontakte selger og informere om at pengene er på vei inn på paypal det. Så lenge du holder kommunikasjonen i gang og ikke bare er taus, så burde det gå fint Men ja, som andre har sagt, ikke finn på å bruke noe annet enn paypal når du bruker ebay. Endret 29. november 2008 av MrLee Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Så jeg trenger egentli ikke å bruke et kontonummer på paypal når jeg bare kan overføre ifra nettbanken til paypal kontoen? Endret 29. november 2008 av xchrisx Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Merk, du overfører ikke til selgers paypal, men din egen! (paypal har innbetalingskonto i DNB, så det blir vanlig norsk girobetaling). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå