Gå til innhold

BK: Analogt nattbilde - Majorstuen

:Francis:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for kommentarer!

Det var alt for lite lys til å håndholde et "normalt" bilde, så jeg valgte heller å gjøre som jeg gjorde. Egentlig så er jeg ganske fornøyd med resultatet :).

Francis

Likte komposisjonen jeg også. Men jeg hadde personlig beskåret fotoet på en slik måte at den venstre delen forsvant. De lysene virker som en blindtarm i komposisjonen. Henger liksom ikke helt med med resten av bildet. Hva synes du?

Lenke til kommentar

Jeg har helt glemt ut hvor gøy det er å gå ut med 50/1,2 og presset TriX. Det er et stykke tilbake i forrige millennium at jeg gjorde det sist gang. Den første versjonen er litt tom, men med croppen så gjør det seg bedre. Jeg blir mer og mer glad i det sideformatet. Digitalt mellomformat, he he he. Lurer på om den større utbredelsen av digitalt mellomformat kommer til å forandre menigmanns oppfatning av at 3:2 er det mest prestisjefylte formatet?

Men jeg synes ikke du har fått til så mye mer enn en fin komposisjon. Det er gøyale bilder å ta, men vi med film i årene har nok tatt litt for mange make bilder til at vi blir helt begeistrede. Men, det er skikkelig gøy å fotografere med utstyr som presser grensene så mye som presset film og 1,2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...