Cooperative Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ingen av Microsoft Office programmene vil åpne seg. Jeg tror jeg har bug eller virus! Vis du skuler vifta, så kommer ikke insektene seg inn Ordet Bug kommer fra da man hadde store datamaskine, på bug (insekt) krøp inn å lagde kortsluttnig Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Egentlig ikke så morsom...? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvorfor gidder jeg klikke meg inn på gullkorn egentlig... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Egentlig ikke så morsom...? Det er etter hva jeg vet sant. Debugging gikk da ut på å lete etter insektet og fjerne det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, det var i gamle dager da vi hadde radiorør, hullkort og alt det der. En "datamaskin" fylte ofte et helt rom. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Funny not detected. Dette er jo en faktatråd. Greit nok, litt morsom detalj med hvor uttrykket "bug" stammer fra, men et gullkorn er det vel slettes ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå