Elefantmesteren Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) jeg synes ikke det, ihvertfall. er ganske irritert nå, har snart ventet i 10 minutter, og den får ikke koblet til. er sånn omtrent 50% av tiden jeg skal koble til. Endret 29. november 2008 av Canon-fotografen Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, den er bra. Har spilt PC versjonen online fra første dag(inkl. beta'n) og har aldri hatt problemer med tilkobling eller stats/rank. Masterserver var nede en dag som jeg veit om, ellers har jeg ikke hørt om mer problemer i dette spillet enn det som er normalt. Hva spiller du på? Hvis du virkelig ikke får koblet til mer enn 50% av tiden så er det nok ikke spillet som er problemet. Mer sannsynlig at ustabilt nett, brannmur, antivirus, stengte porter i ruter osv. er syndebukken. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 jeg har nå aldri hatt lagg/tilkoblingsproblemer i cod waw eller cod4, kan det være nettfeil da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå