Mr Womack Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Noen som har noen erfaringer med den nye musa som kom på markedet 26.november 2008.. den heter Roccat KONE? Jeg kjøpte den igår og den fungerer utmerket men jeg la merke til en merkelig ting.. og det var når jeg hadde slått av pcen så hadde den ene linja med lyset på musa slukket ellers lyste musa fremdeles når pcen var slått av. noen har noen kommentar til hva som kan evt være feil? hmm.. den skal jo ikke lyse etter at pcen er slått av! Endret 30. november 2008 av Mr Womack Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) har sett den før.. var derfor jeg kjøpte musa ** Nå har jeg sjekka inne på instillinger for musa og slått av lampene men når pcen min er slått av, lyser fortsatt lampa på ventre side langs musa.. det skjønner jeg ikke.. skal vel ikke være sånn? Endret 29. november 2008 av Mr Womack Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 ingen som vet noe om dette? hmm.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hovedkortet får vel fortsatt strøm selv om du slår av PCen. Da får musa strøm gjennom USB-porten og det er helt sikkert årsaken til at den lyser. Om det plager deg så kan du nok bare ta og slå av strømforsyningen i samme slengen da du skrur av PCen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eller bare trekke ut kabelen til musa Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Blir vel mindre slitasje hvis man trykker på knappen på strømforsyningen Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 nå har jeg slått av lampene på musa i instillingene inne på pcen og når jeg slo av pcen i går, blei plutselig hele musa slått av også, så det er nok i orden nå, håper jeg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis det er pga du skal sove på natten, og at lyset er irriterende, bare legg tskjorta di over musen, så er problem solved. Mye mindre stress enn å trekke ut kabelen etc <.< Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Grunden til at lysene lyser når PCn din er skrud av er fordi musa fortsatt får strøm via USB porten.. Samme prinsipp som med feks. iPod.. Når den får strøm, lader den.. Men hvis det er plagsomt, så kan du jo bare lage en egen profil som feks heter "lys av".. så bruker du bare denne profilen hver gang du ikke vil at lysene skal lyse.. (jeg pruker + og - knappene for å bytte mellom profilene mine..funker fett for meg) Kos deg videre med en strålende god gamingmus da Endret 15. desember 2008 av HansiFansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå