LapperT Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei Lurte på om det finnes noe programmer der man kan simulere kretser og vanlige bryterkoblinger. Det må kunne simulere likestrøm og vekselsstrøm. Ut over dette så hadde det vært greit med en del komponenter og brytere og velge mellom. Må ha kontaktorer, mellomvendere, endevendere, releer og trafoer. Takk på forhånd -The_Bitch- Endret 29. november 2008 av the_bitch Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Electronics Workbench (EWB) er i hvertfall enormt bra på simulering av elektroniske kretser, hvor bra det er på elektromekanikk har jeg aldri hatt behov for å teste. Det er ikke gratis, men studentversjon er ikke avskrekkende dyrt. Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Tusen takkf or svar:) men Hvordan er det på sånn vanelig hus kretser da? Endret 29. november 2008 av the_bitch Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 TINA PRO er saken for deg. Det er det som brukes på skolen min (VGS). Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan prøve Crocodile Technology Lenke til kommentar
jevli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sorry for bump, folkens Men jeg leter også etter et enkelt kretstegningsprogram.. Har prøvd PCschematics men var så kronglete at man MÅTTE tegne på et ark (velge hvor stort arket er osv er ganske vanskelig når jeg ikke vet hvor stor kretsen skal være. Dessuten visste den største arkstørrelsen seg å være alt for liten...) Noen som har noen gode tips? Helst med linker, fordeler og ulemper med programmene.. Mvh. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå