Gjest Guest_gjest_* Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg er en gutt på 16 år som har begynt så smått å snuse. Snusen får jeg tak i fra venner som har fått tak i fra andre venner osv, eller skaffer bare noen som er over 18 til å kjøpe for meg.. Snuser ikke nå mye, bare noen ganger i helgene og hvis det er noe spesielt som skjer.. ute med venner på byen f.eks. Sjeldent at jeg gjør det i ukedagene. Jeg er også ganske aktiv innen idrett og ser på meg selv som et talent innen fotball, siden jeg har spillt for de som er gamlere enn meg i de 3-4 siste årene og har vært med på en rekke samlinger osv. Vil så gjerne nå langt innen fotball. Men det at jeg snuser kan få negative utfall. Selv om det ikke er noe mye. Bare lurer på hva dere synes om snus og idrett? høres ikke ut som noen god kombinasjon egentlig og hvilken betydning det har for en evt fotball-karriere :/ Så hva synes dere? Glad for alle svar-takk! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nikotinet vil ta opp plassen til oksygenet i blodet. Og dermed få deg til å bli raskere sliten (eller noe slikt) Så egentlig er det vell bare det som er negativt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du ser mange fotballspillere som snuser, kan jo nevne Rekdal da... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nikotin trekker blodårene sammen, som resulterer i at hjertet ditt må jobbe mer for å få blodet dit det skal, som igjen resulterer i at hjertet ditt får redusert levetid og kapasitet etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nikotin trekker blodårene sammen, som resulterer i at hjertet ditt må jobbe mer for å få blodet dit det skal, som igjen resulterer i at hjertet ditt får redusert levetid og kapasitet etterhvert. høres ikke bra ut Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Slutt å snuse når du kan, tru meg det er vanskelig å slutte. Helge/av og til snusing er ikkje så farlig. Men du må tenke over at blodårene trkker eg sammen og kroppen presterer ikkje å bra som den pleier nå du trener. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Slutt å snuse med en gang før det blir vanskligere. Det å snuse er noe skikkelig tull. Noe ufattelig dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå