Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

snus og idrett...?

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Jeg er en gutt på 16 år som har begynt så smått å snuse.

Snusen får jeg tak i fra venner som har fått tak i fra andre venner osv, eller skaffer bare noen som er over 18 til å kjøpe for meg..

Snuser ikke nå mye, bare noen ganger i helgene og hvis det er noe spesielt som skjer.. ute med venner på byen f.eks. Sjeldent at jeg gjør det i ukedagene.

Jeg er også ganske aktiv innen idrett og ser på meg selv som et talent innen fotball, siden jeg har spillt for de som er gamlere enn meg i de 3-4 siste årene og har vært med på en rekke samlinger osv. Vil så gjerne nå langt innen fotball. Men det at jeg snuser kan få negative utfall. Selv om det ikke er noe mye.

Bare lurer på hva dere synes om snus og idrett? høres ikke ut som noen god kombinasjon egentlig :nei:

og hvilken betydning det har for en evt fotball-karriere :/

Så hva synes dere?

Glad for alle svar-takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nikotin trekker blodårene sammen, som resulterer i at hjertet ditt må jobbe mer for å få blodet dit det skal, som igjen resulterer i at hjertet ditt får redusert levetid og kapasitet etterhvert.

høres ikke bra ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...