krutselno Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ser mange bærbare som har lavere oppløsning enn 1920*1080, men det er jo internt, behøver vel ikke ha noe med hva skjermkortet klarer å drive på en lcd tv? Eller? Noen som har forslag til en billig bærbar som klarer å vise Full hd filmer fra pc til tv? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du må ikke ha en full HD skjerm på PCen for å vise Full HD på en ekstern skjerm. Eneste du trenger er å ha et skjermkort som takler det, noe som de fleste takler. Nvidia har vel noe som heter pure HD på skjermkortene sine og da skal du klare full hd uten lagg, om jeg ikke har missforstått helt..? Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Så de fleste skjermkort takler full hd over til en lcd tv? Selv et onboard skjermkort? Noen som har noe forslag til en billig bærbar som klarer full hd ut til tv? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dell XPS m1330, feks. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fordelen blir vel en bærbar med HDMI hvis du vil ha best mulig kvalitet. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 M1330 har litt for liten skjerm...men er et krav at den har HDMI ja... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 M1530 funker også. Har ikke peilig på hvilke PCer som har HDMI, men det tror jeg prisguiden.no skal finna ut Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Synes den var litt dyr, skulle gjerne fått tak i noe som var billigere.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvor mye vil gi da? Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Hadde håpet å slippe å gi mer enn maks 6 tusen... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Link Om du velger den til venstre der og velger cor2duo prosessor( eller hva du nå vil ha) så tror jeg du har en grei data. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) ATI Mobility Radeon HD 3450 klarer å dekode VC-1 i tilegg til H.264/AVC så godt valg der jeg får liksom mindre en 2-10% cpu bruk med Radeon HD 3200 så mere til andre ting og stillere pc! Endret 6. desember 2008 av wiak Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Takk for forslag, skal vurdere det. Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Min laptop har et svakt skjermkort og sliter med HD på LCD TVen, er det noen settings jeg kan stille inn som vil øke ytelsen i VLC, f. eks en form for buffering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå