skylinepower Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis tregheten startet rundt antivirus-bytte, så er det kan skje nærliggende å tro at det kan være en årsak. Hvilket av-prog hadde du før?Ta også å avinstallere avg og se om ting blir bedre. Hadde noe som het McAff som lå på pc en når jeg kjøpte den. den var vist en 30 eller 60dagers trail. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Se om en runde med McAfee Removal Tool kan fjerne evt. leftovers. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Se om en runde med McAfee Removal Tool kan fjerne evt. leftovers. det gjorde det ikke. Testet avast det var for stort for meg samt 60dagers prøvetid. Tester ut Avira nå og det tok virus som ikke avg eller avast har funnet Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Se om en runde med McAfee Removal Tool kan fjerne evt. leftovers. det gjorde det ikke. Testet avast det var for stort for meg samt 60dagers prøvetid. Tester ut Avira nå og det tok virus som ikke avg eller avast har funnet Ja avira er bra. http://www.tipsfor.us/2007/08/15/make-avir...on-more-usable/ På siden kan du tilpasse avira som du vil. Eks få bort popupen (det har ikke jeg gjort) eller du kan gjøre vinduet når avira oppdateres usynlig sammed med scanning av virus. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Prøvd Malwarebytes Anti-malware, super Antispyware, CCleaner, avast, diskdefragementert og ingenting hjelper meg Vurdert og kjøre Erecovery, men har ikke noe lyst! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 klikk på start - søk etter Acer ePowermanagement - og se om CPU styrken er på maks Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 klikk på start - søk etter Acer ePowermanagement - og se om CPU styrken er på maks Pc en finner det ikke. søkte det opp Acer ePowermanagement på google og fant en link hvor det sto at dte gikk an og skrive epm.exe, men den funket heller ikke. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hva heter dataen din ? eks: Acer Aspire 5930g Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 hva heter dataen din ? eks: Acer Aspire 5930g Acer Aspire One (AA1) mini pc. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Kan jeg laste ned denne? http://acer-epower-management.software.inf...r.com/download/ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 hold inne windows knappen + R og skriv inn DxDiag på første sia finner du systemmodell. skriv ned ALT som står der Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 hold inne windows knappen + R og skriv inn DxDiagpå første sia finner du systemmodell. skriv ned ALT som står der systemmodell: AOA150 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://support.acer-euro.com/drivers/noteb...as_one_150.html last ned følgene: under bios: v.3309 ellers har jeg ingen andre ideer men det er en Acer Aspire one som egentlig bar er til litt internett og er ikke laget som et ytelses monster Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 http://support.acer-euro.com/drivers/noteb...as_one_150.html last ned følgene: under bios: v.3309 ellers har jeg ingen andre ideer men det er en Acer Aspire one som egentlig bar er til litt internett og er ikke laget som et ytelses monster flashing av bios? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ja last ned fila åpne den og kjør FLASHIT.exe Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 ja last ned fila åpne den og kjør FLASHIT.exe Er ikke det veldig skummelt? Kan jeg miste noe? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 det er en større sjangs at noe går galt enn hvis du eks oppdaterer drivere du mister ingenting da du Flasher BIOS Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 hva som evt kan gå galt? Er litt skeptisk siden jeg har hørt om folk som har ødelat pc en sin med bios flash Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 det er vell at HKet's bios blir ødelagt slik at du får Blue Screen hver gang du starter dataen Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 det er vell at HKet's bios blir ødelagt slik at du får Blue Screen hver gang du starter dataen Og det går an og fikses ved og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå