Slappy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Heisann, er nå møkk lei av at Telenor kun selger abonnement med elendig uploads-hastighet. Går jo ut over nedlastinghastighet på bittorrent og hvor lenge du må seede for å komme seg over 0.99. Har nå seeda Fedora 10 torrenten i 2 dager og først nå er ratioen 1.0, så jeg ønsker noe bedre. Så hvis dere har noen forslag på hvilket internettabonnement som er å foretrekke mtp. mine behov så si gjerne ifra (Trenger heller ikke å være det dyreste, eller raskeste ned, men upload bør ikke være <= %50 av download) Slappy Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fiber eller kabel er jo kanskje tingen, bor du slik til at du bare kan få via telefontråden så har du ikke så mye annet enn det du har i dag og velge mellom. SHDSL er jo symmetrisk men blir fort fryktelig dyrt skal du ha noe fart på det. Lenke til kommentar
Slappy Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Fiber eller kabel er jo kanskje tingen, bor du slik til at du bare kan få via telefontråden så har du ikke så mye annet enn det du har i dag og velge mellom. SHDSL er jo symmetrisk men blir fort fryktelig dyrt skal du ha noe fart på det. Jepp, har tittet på SHDSL, jeg kan få 2048/2048 til 699,- så det blir litt dyrt ja :-( Fiber kommer jo til å bli kjempebra når det først kommer. Tror det var 50/10 mbit for 399 som var ett abbonnement du kunne få hos telenor. Hadde jeg ikke bodd i blokk skulle jeg gjerne ha gravd grøft selv for å få fiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå