Lilac1 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei, for et par uker siden begynte den forholdsvis nye (Litt over ett år gamle) lcdskjermen min å blinke i oppstart. Det virker som at lyset som lyser opp skjermen slår seg av og på tusen ganger sekundet, litt som et lysrør som begynner å gå mot slutten. I starten var dette kun under oppstart, men nå som kulda har begynt å ta ordentlig tak, kan det vare flere minutter etter jeg er innlogget. Hva kan dette være, hva kan gjøres? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er ikke så rart siden det ER lysrør som utgjør baklyset. Men det er for dårlig at det bare varer et år. Mulig du kan få byttet på garantien. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Det er ikke så rart siden det ER lysrør som utgjør baklyset. Men det er for dårlig at det bare varer et år. Mulig du kan få byttet på garantien. Hm, har LG eget retursenter jeg kan kontakte? Er ikke gladest over tanken på å finansiere returfrakt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 http://se.lgservice.com/gcsc/b2c/hpi/main Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå