danno_O Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei. Kjæresten min er på ferie i Australia og hun har hatt problemer med batteriet til MacBooken sin. Hun har bytta det for under et år siden og nå måtte hun bytte igjen (ladefeil). Derfor dro hun til butikken DigiLife i Perth og bestilte nytt batteri derfra. Første gangen hun fikk nytt batteri (etter to uker), var det helt feil batteri og hun måtte bestille på nytt igjen. I går fikk hun batteriet hun hadde venta på, og var vel egentlig bare glad for å ha fått det. Når hun satte inn det nye batteriet, var ALLE bildene hennes borte. Dama i butikken hadde sagt at hun måtte være forberedt på at den siste dagen med fil-aktivitet kunne bli sletta. Jeg som har kan en del om PC skjønte jo ingenting av hvorfor det måtte skje, men når hun mista alle bildene sine, ble jeg rett og slett forbanna. Hun er fotograf, så hun hadde backup på kanskje 3500 av 4000 bilder, men det var allikevel et stort tap. Er det noen som vet hvordan vi kan få tilbake bildene, og hvorfor dette skjedde? :-( -danno Endret 29. november 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå