Gå til innhold

Hvordan laste ned programvare for ps3 via nett?

Super-Nisse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det tror jeg ikke. Har jeg rett er det fordi nettleseren mangler en eller annen pluging som han trenger Windows Media Player for og så videre. Da hadde ikke jeg gjort det om til Linux bare for å se en eller annen video på nette. Det er det man har egne PC'er for.

Lenke til kommentar
Å innstallere Linux på PS3'n ødelegger ikke systemet.

Det er meningsløst. PS3'en er allerede designet for sitt eget OS for best mulig ytelse. Innstallerer du Linux svekker du denne og du kan ikke kunne spille PS3 spill.

Vet at det ikke er dette trådstarter spør om, men må nesten svare på det, slik at ikke feilinformasjon spres.

Installasjon av Linux svekkker IKKE hverken ytelse eller muligheten til å spille spill på PS3. Alle påstander om dette er tull fra ende til annen.

Vi har fem Playstation 3 maskiner på jobben med Linux installert...

Lenke til kommentar

Hva er vitsen? Ønsker du Linux kan du bare kjøpe en PC med tilsvarende pris og innstallere Linux. En PS3 er til for å spille på og se blue-ray på. Hva er da visten med å fucke det til slik?

Hva vitsen er? For våres del ønsker vi å se på Cell BE arkitekturen, og hvordan vi kan bruke denne mer effektiv til programmer?

Installasjon av Linux er offisielt støttet av Sony, og fucker ikke opp noen ting!

Lenke til kommentar

Hva er vitsen? Ønsker du Linux kan du bare kjøpe en PC med tilsvarende pris og innstallere Linux. En PS3 er til for å spille på og se blue-ray på. Hva er da visten med å fucke det til slik?

Kan jo da snu på spørsmålet; hva er ikke vitsen? Man kan innstallere Linux på PS3-en og spare pengene man ellers ville brukt på en PC.

PS3 gir deg muligheten til å innstallere andre OS - hvis du har en stor nok harddisk så hvorfor ikke?

Det er heller ingen som påtvinger noen til å innstallere andre OS på konsollen, men ødelegge eller "fucke til" noe gjør det absolutt ikke. Tvert i mot vil jeg påstå.

Edit: Hvis du i tillegg er teknisk innstilt så er Linux på konsoll (Og andre enheter med mulighet for OS) en kjempemorsom erfaring.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...