Super-Nisse Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei, hvordan kan jeg foreksempel laste ned windows media player på ps3 min? (Via nettleseren på ps3en) Når jeg prøver å laste ned noe på ps3en kommer dette: Sett inn lagringsmedium i lagringspunktet) Noen som hvet svaret? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du kan ikke laste ned programmer på PS3. Eller det vil si: "Du KAN", men da kan du bare lagre på en masselagringsenhet som en USB pinne osv, IKKE innstallere. Software som er kompatibelt med Sonys koding finner du på PS store, spill, temaer, videoer osv... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis du innstallerer Linux på PS3'n kan du det, men ikke ellers. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis du innstallerer Linux på PS3'n kan du det, men ikke ellers. Hvorfor skulle han ødelegge systemet sitt på den måten? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Å innstallere Linux på PS3'n ødelegger ikke systemet. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Å innstallere Linux på PS3'n ødelegger ikke systemet. Det er meningsløst. PS3'en er allerede designet for sitt eget OS for best mulig ytelse. Innstallerer du Linux svekker du denne og du kan ikke kunne spille PS3 spill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Men hvis han hadde lyst til å ha programmer på PS3'n sin til musikk- og videoavspilling på så må han ha Linux og det var det han spurte om. Ikke om det var bra/dårlig å ha det. Endret 30. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis han ville ha Linux hadde han kjøpt en PC og lastet det ned. Han kjøpte PS3'en så han kunne bruke det som det det er lagd for: Spille Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Men det virker som at han vil laste ned andre programmer og det er det han spør om. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei det tror jeg ikke. Har jeg rett er det fordi nettleseren mangler en eller annen pluging som han trenger Windows Media Player for og så videre. Da hadde ikke jeg gjort det om til Linux bare for å se en eller annen video på nette. Det er det man har egne PC'er for. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er ingen filmer du trenger WMP til å spille av på nettet. Det kan hende at han vil ha noen filmer på en stor skjerm og vil derfor ha det for å spille av noen formater som PS3en ikke vil spille av. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da får han konvertere dem i stedet. Jeg vet ikke hvorfor han skulle ha WMP, bare et forslag. Det er uansett ikke noe poeng/mulighet å laste ned programmer. Hvorfor skal du gjøre det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er ikke jeg som skal ha programmer, jeg har de jeg trenger på PS3n fra før av. Men det var han som ville ha WMP, men da er det jo mye bedre å enten konvertere eller streame filmer fra TVersity. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, det var trådstarter jeg spurte Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Å innstallere Linux på PS3'n ødelegger ikke systemet. Det er meningsløst. PS3'en er allerede designet for sitt eget OS for best mulig ytelse. Innstallerer du Linux svekker du denne og du kan ikke kunne spille PS3 spill. Vet at det ikke er dette trådstarter spør om, men må nesten svare på det, slik at ikke feilinformasjon spres. Installasjon av Linux svekkker IKKE hverken ytelse eller muligheten til å spille spill på PS3. Alle påstander om dette er tull fra ende til annen. Vi har fem Playstation 3 maskiner på jobben med Linux installert... Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vi har fem Playstation 3 maskiner på jobben med Linux installert... Hva er vitsen? Ønsker du Linux kan du bare kjøpe en PC med tilsvarende pris og innstallere Linux. En PS3 er til for å spille på og se blue-ray på. Hva er da visten med å fucke det til slik? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vi har fem Playstation 3 maskiner på jobben med Linux installert... Hva er vitsen? Ønsker du Linux kan du bare kjøpe en PC med tilsvarende pris og innstallere Linux. En PS3 er til for å spille på og se blue-ray på. Hva er da visten med å fucke det til slik? Hva vitsen er? For våres del ønsker vi å se på Cell BE arkitekturen, og hvordan vi kan bruke denne mer effektiv til programmer? Installasjon av Linux er offisielt støttet av Sony, og fucker ikke opp noen ting! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Vi har fem Playstation 3 maskiner på jobben med Linux installert... Hva er vitsen? Ønsker du Linux kan du bare kjøpe en PC med tilsvarende pris og innstallere Linux. En PS3 er til for å spille på og se blue-ray på. Hva er da visten med å fucke det til slik? Kan jo da snu på spørsmålet; hva er ikke vitsen? Man kan innstallere Linux på PS3-en og spare pengene man ellers ville brukt på en PC. PS3 gir deg muligheten til å innstallere andre OS - hvis du har en stor nok harddisk så hvorfor ikke? Det er heller ingen som påtvinger noen til å innstallere andre OS på konsollen, men ødelegge eller "fucke til" noe gjør det absolutt ikke. Tvert i mot vil jeg påstå. Edit: Hvis du i tillegg er teknisk innstilt så er Linux på konsoll (Og andre enheter med mulighet for OS) en kjempemorsom erfaring. Endret 30. november 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 egentlig skjønner jeg ikke greien med Linux. Det er jo bare flere og flere som skaffer seg det. Hvorfor er det så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå