specialMario Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei jeg har en ATI skjermkort som har TV-ut og jeg får bildet på TVen. Men jeg får ikke farger på skjermen (på tven altså)... Og jeg klarer ikke å finne instilinger til den.. Lurte på om noen kunne hjulpet meg? Takk Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvilken kabel bruker du? Gul(kompositt), S-video, VGA, DVI, HDMI, eller hva? Lenke til kommentar
specialMario Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hvilken kabel bruker du? Gul(kompositt), S-video, VGA, DVI, HDMI, eller hva? det er sånn S-video. Jeg har brukt denne kabel over lang tid nå. Og den forrige skjermkort som jeg brukte det på funka det fint Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bruker du en adapter mellom SCART og S-Video? Enkelte tv'er klarer bare svart-hvitt hvis du tar feil SCART-kontakt. Ikke spør meg hvorfor Lenke til kommentar
specialMario Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Bruker du en adapter mellom SCART og S-Video? Enkelte tv'er klarer bare svart-hvitt hvis du tar feil SCART-kontakt. Ikke spør meg hvorfor adapter tven er ganske ny toshiba plasma den har til og med 2 hmdi rdy.. så trur du at det er tven ? jeg brukte det også på en ann tv som er enda bedre, og det samme fikk jeg på den også.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Prøvd å bytte SCART-kontakt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvilke utganger har du på skjermkortet? Vis du har DVI så kan du kjøpet et DVI til HDMI adapter som gir deg langt bedre bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå