Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan trene PC-muskel?

Gjest Guest_2004_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_2004_*

Hvis man stopper strålen mens man pisser, får man bedre orgasmer etterhvert? Eller hva er bra med å styre PC-muskelen?

Værsåsnill å ikke gi meg noe wikipedia link, ettersom jeg ikke skjønner noe der..

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær kritisk til trening av PC-muskel. Flere folk som har gjort dette har fått store planer i etterkant slik som inkontinens og ligenende, nå snakker jeg om menn. Kvinner derimot kan styrke sitt underliv ved å trene PC-muskelen. IKKE MENN!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Vær kritisk til trening av PC-muskel. Flere folk som har gjort dette har fått store planer i etterkant slik som inkontinens og ligenende, nå snakker jeg om menn. Kvinner derimot kan styrke sitt underliv ved å trene PC-muskelen. IKKE MENN!

Hvorfor ikke menn?

forsto ikke

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke menn?

forsto ikke

Inkontinens er slik at du lekker urin. Det vil nok de færreste. Derfor bør ikke menn tren PC-muskelen.

Lenke til kommentar

«Flere folk»? Det var jo veldig vagt. Etter det jeg veit så forebygger den type trening mot nettopp inkontinens. Det er jo ganske logisk når det er nettopp den muskelen som kontrollerer urinen.

Lenke til kommentar

Jeg kan svare på veine av mannfolk her, når det kommer til trening av pc muskel.

Grunnen til at man gjør det kan være mange, man kan for eksempel holde igjen en utløsning, men fremdeles få orgasme (husk å tiss etterpå, sæden vil fremdeles være i urinrøret ditt, og det kan være farlig over tid). Hvis man er god trent kan man også være hardere enn normalt når man strammer musklene.

Måten man finner pcen musklene er og knipe igjen når du tisser. Den musklene du bruker da er pc musklene. Til å begynne med så strammer du musklene og holder i 2-3 sekunder før du slapper av. Gjør det ca 50 ganger etter hverandre, 4-5 ganger om dagen.

Skulle du ønske å dra den enda lengere kan du etthvert legge et lite handkle over penis (den må være erigert) for å så stramme. Jo lengere du klarer å holde, jo mer utholden blir musklen din. Gjør dette en gang om dagen, i ca 30 rep.

Når du da har sex med en dame kan du stramme pc musklene når du trer inn i henne, og det blir lettere å treffe hennes a-punkt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg kan svare på veine av mannfolk her, når det kommer til trening av pc muskel.

Grunnen til at man gjør det kan være mange, man kan for eksempel holde igjen en utløsning, men fremdeles få orgasme (husk å tiss etterpå, sæden vil fremdeles være i urinrøret ditt, og det kan være farlig over tid). Hvis man er god trent kan man også være hardere enn normalt når man strammer musklene.

Måten man finner pcen musklene er og knipe igjen når du tisser. Den musklene du bruker da er pc musklene. Til å begynne med så strammer du musklene og holder i 2-3 sekunder før du slapper av. Gjør det ca 50 ganger etter hverandre, 4-5 ganger om dagen.

Skulle du ønske å dra den enda lengere kan du etthvert legge et lite handkle over penis (den må være erigert) for å så stramme. Jo lengere du klarer å holde, jo mer utholden blir musklen din. Gjør dette en gang om dagen, i ca 30 rep.

Når du da har sex med en dame kan du stramme pc musklene når du trer inn i henne, og det blir lettere å treffe hennes a-punkt.

Lykke til

So.. not dangerous?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Jeg har trent pc-muskelen min av og på i ca 18 mnd

Kanskje litt freidig spørsmål, men har du oppnådd noen av disse "fordelene" gjennom treningen din:

Hvor mye trening må til?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...