Gjest Guest_2004_* Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvis man stopper strålen mens man pisser, får man bedre orgasmer etterhvert? Eller hva er bra med å styre PC-muskelen? Værsåsnill å ikke gi meg noe wikipedia link, ettersom jeg ikke skjønner noe der.. Takk Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg slenger ved en link til en artikkel: http://www.kk.no/php/art.php?id=791961 Ja, hvis man stopper strålen får man sterkere PC-muskel. I alle fall om man er kvinne. Om du er gutt er det den muskelen du bruker når du løfter tissen. Lenke til kommentar
Gjest Elsen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vær kritisk til trening av PC-muskel. Flere folk som har gjort dette har fått store planer i etterkant slik som inkontinens og ligenende, nå snakker jeg om menn. Kvinner derimot kan styrke sitt underliv ved å trene PC-muskelen. IKKE MENN! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vær kritisk til trening av PC-muskel. Flere folk som har gjort dette har fått store planer i etterkant slik som inkontinens og ligenende, nå snakker jeg om menn. Kvinner derimot kan styrke sitt underliv ved å trene PC-muskelen. IKKE MENN! Hvorfor ikke menn? forsto ikke Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vær kritisk til trening av PC-muskel. Flere folk som har gjort dette har fått store planer i etterkant slik som inkontinens og ligenende, nå snakker jeg om menn. Kvinner derimot kan styrke sitt underliv ved å trene PC-muskelen. IKKE MENN! Hvorfor ikke menn? forsto ikke Inkontinens er slik at du lekker urin. Det vil nok de færreste. Derfor bør ikke menn tren PC-muskelen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvorfor kan du begynne å lekke urin? Er det muskelen som vil kunne trykke på blæren? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg vet nok iallefall... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vær kritisk til trening av PC-muskel. Flere folk som har gjort dette har fått store planer i etterkant slik som inkontinens og ligenende, nå snakker jeg om menn. Kvinner derimot kan styrke sitt underliv ved å trene PC-muskelen. IKKE MENN! «Flere folk»? Det var jo veldig vagt. Etter det jeg veit så forebygger den type trening mot nettopp inkontinens. Det er jo ganske logisk når det er nettopp den muskelen som kontrollerer urinen. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg vet ikke, jeg svarte bare på hva inkontinens er. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kan svare på veine av mannfolk her, når det kommer til trening av pc muskel. Grunnen til at man gjør det kan være mange, man kan for eksempel holde igjen en utløsning, men fremdeles få orgasme (husk å tiss etterpå, sæden vil fremdeles være i urinrøret ditt, og det kan være farlig over tid). Hvis man er god trent kan man også være hardere enn normalt når man strammer musklene. Måten man finner pcen musklene er og knipe igjen når du tisser. Den musklene du bruker da er pc musklene. Til å begynne med så strammer du musklene og holder i 2-3 sekunder før du slapper av. Gjør det ca 50 ganger etter hverandre, 4-5 ganger om dagen. Skulle du ønske å dra den enda lengere kan du etthvert legge et lite handkle over penis (den må være erigert) for å så stramme. Jo lengere du klarer å holde, jo mer utholden blir musklen din. Gjør dette en gang om dagen, i ca 30 rep. Når du da har sex med en dame kan du stramme pc musklene når du trer inn i henne, og det blir lettere å treffe hennes a-punkt. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg kan svare på veine av mannfolk her, når det kommer til trening av pc muskel. Grunnen til at man gjør det kan være mange, man kan for eksempel holde igjen en utløsning, men fremdeles få orgasme (husk å tiss etterpå, sæden vil fremdeles være i urinrøret ditt, og det kan være farlig over tid). Hvis man er god trent kan man også være hardere enn normalt når man strammer musklene. Måten man finner pcen musklene er og knipe igjen når du tisser. Den musklene du bruker da er pc musklene. Til å begynne med så strammer du musklene og holder i 2-3 sekunder før du slapper av. Gjør det ca 50 ganger etter hverandre, 4-5 ganger om dagen. Skulle du ønske å dra den enda lengere kan du etthvert legge et lite handkle over penis (den må være erigert) for å så stramme. Jo lengere du klarer å holde, jo mer utholden blir musklen din. Gjør dette en gang om dagen, i ca 30 rep. Når du da har sex med en dame kan du stramme pc musklene når du trer inn i henne, og det blir lettere å treffe hennes a-punkt. Lykke til So.. not dangerous? Endret 8. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 So.. not dangerous? Jeg har trent pc-muskelen min av og på i ca 18 mnd og har ingen problemer med det ene eller det andre Jeg har heller ikke hørt om andre menn som har hatt problemer grunnet trening av pc musklen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg har trent pc-muskelen min av og på i ca 18 mnd Kanskje litt freidig spørsmål, men har du oppnådd noen av disse "fordelene" gjennom treningen din: Grunnen til at man gjør det kan være mange, man kan for eksempel holde igjen en utløsning, men fremdeles få orgasme (husk å tiss etterpå, sæden vil fremdeles være i urinrøret ditt, og det kan være farlig over tid). Hvis man er god trent kan man også være hardere enn normalt når man strammer musklene. Hvor mye trening må til? Endret 10. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hehe! Ja, jeg har oppnådd fordeler gjennom treningen. Mer enn det sier jeg ikke på et offentlig forum Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Her er en aktuell link: http://www.dinside.no/php/art.php?id=793968 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg