Muse Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Takker igjen for mange gode innlegg. Da har jeg lært meg siden min siste post at å dele middagen i to er ikke nødvendig, ettersom at det å spise overtid ikke er så ekstremt viktig. Havregrynsgrøt til frokost er kanskje et bra forslag, men kan man ha på sukker og kanel? Jeg har også nå begynt på Nautilus. Fantastisk bra treningssenter. Blir å gå dit hver mandag, torsdag og lørdag. Samtidig skal jeg prøve å gå flere dager der jeg tar øvelser som fokuserer på å brenne fett (stepping, tredemølle og svømming). Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! Jeg synes du ikke burde tenke for mye på vekta. Om du spiser noenlunde sunt, og trener kondisjon (gjerne jogging, sykling eller ski) en times tid hver dag, så vil du naturlig komme i bedre form. Du kan jo tenke på at du ikke spiser det som er mest usunt, men ellers kan du bare spise det du har lyst til etter min mening, man lever bare en gang Forresten, du sa du veide 100kg, om du er f. eks 190 høy så er jo ikke det så veldig mye da Lenke til kommentar
Muse Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg får ikke tid til å trene en time hver dag, men hvis jeg spiser sunt og trener tre ganger per uke, så går jeg ned, da. Det er ikke noe særlig smerte å spise sunt, akkurat. ^^ Jeg har forresten gått ned 6 kg siden jeg startet på nautilus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå