Glassflasken Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei dere tenkte og kjøpe meg denne: http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Er det lurt og kjøpe den. den er jo opplåst står det og han har ingen minus i karakter : ) trygt valg? EDIT : ojsann! Fikset nå Endret 29. november 2008 av Tommy12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei kan du se om linken fungerer? Jeg prøvde og trykke på den men da får jeg bare en forum feilmelding. Tusen takk:) Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kan kanskje hjelpe til om linken blir fikset. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen har dannet en tråd angående yellowpages og lignende selger på dette forumet, jeg er usikker hvor det var men det skal finnes. Det var noe om at de kan være useriøse, og etter og ha lest karakter boken så høres det ut som det noen ganger kan ta veldig lang tid før du har mobilen. Ikke alltid riktig farge heller. Du har heller ingen norsk garanti på den mobilen og vis noe skjer med den må den sendes til usa for og fikses i værste fall. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Etter hva jeg har lest her er det ikke smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå